Su fena olmayabilir, ancak Kristallnaya mahallesinden çok fazla sorun var ve hepsi çok sayıda araba ve park yeri olmaması nedeniyle. Avluya girmek veya avludan çıkmak sorunludur, kamyonlar hem geçişi hem de görüşü engeller. Ve caddeden aşağı inin. Bu yerdeki kilit sorun. Trafik kuralları sürekli olarak ihlal edilmektedir. Sabah saat 07.00'de pencerelerin altındaki gürültü, yüksek sesle müzik, çığlıklar, motorların kükremesi başlıyor..
Organizasyonu çok seviyorum. Siparişi kabul eden kızlar her zaman çok kibardır. Her zaman yardım etmeye çalışırlar. Su dağıtan adamlar aferin!!!! Her zaman alıcıya uygun olanı yapmaya çalışırlar!!! Bu suyu yıllardır alıyoruz ve henüz hiç hayal kırıklığına uğramadık. Su, herhangi bir koku veya tat olmadan temizdir. Bütün aile çok memnun. Teşekkürler Kristal♥️
Geri bildirimi paylaşmaya karar verdim, belki şirket yönetimi, şirketin müşterilerini kaybetmesine neden olan yöneticilere karşı okuyup harekete geçecektir! 17 Ocak 2024'te bize her zamanki gibi su getirdiler, çünkü adamın değişikliği yoktu yöneticilerden kaspi'den ödeme yapmak için ödeme için fatura almayı teklif etti. Onları aradıktan sonra yönetici, bu adrese sipariş verilmediğini ve zaten teslim edilip gitmiş olmama rağmen veritabanına kayıtlı olmadığımı söyledi. Yeni yöneticinin tekrar aradığını düşündüm, tekrar cevap verdi ve ona hakaret ettiğim için beni suçlamaya başladı, şaşkınlıkla neyle sordum? telefonu kapattığı için. Öğle yemeğine kadar suyu ödemek için onlara ulaşamadım. Faturayı ödemediler veya telefonu almadılar. Bugün, 01/25/24 su sipariş etmek için arıyorum, ayrıca ulaşamıyorum, 3 saat boyunca onları aradım ve cevap vermediler, meslektaşım numarasından aradılar, hemen cevap verdiler. Dolayısıyla sonuç: Numaram kasıtlı olarak yükseltilmiyor! Neden soruluyor? hangi hakla??? Bu tür çalışanlar yüzünden şirketi değiştirmemiz gerekecek!