Haziran 2024'te arka dişli kutusuna Suzuki grand Vitara (2l, otomatik) için bir DAK satın aldım. Koydum, 1000 km koştum, yağı değiştirdim. 2000 km'de bir yerde arkadan çarpmalar ve darbeler başladı. Teknik destekle iletişime geçtim - herhangi bir şey (boşluklar doğru şekilde ayarlanmadı, doğru kurulum değil..), ama ÖRDEK değil. Bu bir buçuk ay sürdü, çarpma ve darbelerin nedenini anlamaya çalışarak birkaç hizmeti gezdim. Son günlerde darbeler, diferansiyel tamamen sıkışana kadar gövde sallanıyordu. Kaldırdım (yine hizmetteki maliyetleri), yerel diferansiyeli iade ettim, DAK kendi pahasına üreticiye gönderdi (yine maliyetler). Sonuç, kafesteki bir topun imhasıdır, onarılmıştır (burada garanti kapsamında en azından teşekkür ederim, bu nedenle bir değil 2 yıldız). Yıkımın nedenini sordu - evliliği hemen sığlaştırdılar (???), 2. arabayı çektiğini veya çektiğini söylediler (ki bu değildi. Öyleyse neden kendi kendine kilitlenmeye ihtiyacımız var? Kendini yalnız mı taşıyacaksın?) veya keskin bir başlangıç (SGV için bir makinede 2 litre için komik), şeridin içinden keskin bir şekilde dönüyordu (yorum yapılmadan), vb. Soru ortaya çıkıyor - ördek ne için gerekli? Kolay kumlara binmek mi? Eğer yüklenemezse.. Sökme ve kurulum maliyetlerinden mali olarak sorumlu değildirler.. Bu yüzden iletişime geçip geçmeyeceğinize kendiniz karar verin. Sanırım tamir edilmiş bir DAK koyup koymamalı - 2 hafta boyunca dişli kutusundaki darbelerden uzaklaştım. Ek - bugün yenilenmiş bir DAK geldi, üreticinin pahasına teslimat (küçük bir artı). En az 5000 km koyup yuvarladığımda incelemeyi tamamlayacağım.
İncelemeyi güncelliyorum. Kalitesi için bir yıldız ekledi. Üretime başladıktan sonra teslim ettim. Neyi değiştirdiklerini bilmeseydim, hareketin hissine göre, kendi diferansiyelinde olduğu gibi, daha fazla çarpma ve çarpma görünmediğini söylerdim. Arazi kabiliyeti arttı, yağmurdan sonra çamurda, araba kaymadan bile derin bir rutinde güvenle ilerliyor. Şu anda 5000 km'den fazla yol kat ettim, bakalım sırada ne var. Görünüşe göre başlangıçta bir evlilik vardı
Здравствуйте, хочу отзыв написать. Курсовая устойчивость улучшилась в разы на дороге, грузовик даже при боковом ветре, едет как вкопаный. Заезжает в подъёмы без пробуксовки. Единственный минус, надо научиться брать больший радиус груженым в подъём и в пробке, начинает блокироваться колесо на меньшем радиусе и его подклинивает. А в целом СУПЕР 👌🏻💪🏻🚚
В данной компании приобрёл фифференциал на ВАЗ. Помогли по некоторым вопросам. Знают свою работу. Держат имидж своей компании. Так держать. С уважением Юрий.
Два года назад поставил ДАК на задний мост на уаз Патриот отличный самоблок удобный сервис. Теперь в гололед не подключаю передок. К осени поставлю самоблок на перед. Очень доволен. Спасибо Красикову.
Никому не рекомендую данную компанию, продукция приходит или бракованная или не отрабатывает свой гарантийный срок. А от ООО "ДАК" пришел официальный отказ, то гарантийный срок вышел, хотя после покупки прошло всего 8 мес. и три из них велась переписка и обзвон на все возможные номера, с просьбой решить проблему.