Sipariş 295826'dır. Hizmetin kalitesi, Oksana'nın yöneticisinin korkunç ve kaba tavrıdır.
Annem için 11 gül sipariş ettim, 10 tane getirdiler! 10 gül. Anneler Günü'nde annem için!!! Müdür OKSANA, sorununu dile getirdikten sonra bana herhangi bir sorun görmediğini, tatil nedeniyle çok fazla sipariş verildiğini ve arızaların mümkün olduğunu söyledi.
Orijinalini göster
В
Вероника С.
2. seviye şehir uzmanı
14 Ekim 2021
Anneler Günü için bir buket sipariş ettiler. Teslimat süresi saat 22.00'den önce belirtildi. Saat 21.50'de bizi aradılar ve buketi teslim etmenin mümkün olmadığını söylediler. Açıkça nedenini açıklayamadılar, ancak ertesi gün akşam teslimatı teklif ettiler. Biliyorsunuz, insan faktörü de dahil olmak üzere her şey oluyor, ancak kuruluşun daha müşteri odaklı olmasını ve bu anlarda köşeleri düzeltmeye çalışmasını istiyorum: ana siparişe ücretsiz teslimat veya bonus sunmak. Böyle bir şey önerilmedi, özür dilemedi veya sorunun gerçek nedeni de dile getirilmedi, bu yüzden kesinlikle bu hizmete bir daha başvurmayacağız.
Burası sadece bir ofis. Mogilev'de teslim edilmek üzere çiçek sipariş ettim. Operatörler genellikle dengesizdir. Ne yaptıklarını anlamıyorlar ve anlamak istemiyorlar. BURADA HİÇ HİZMET YOK!!!! SİPARİŞLERE EŞLİK YOK!!!! Asıl mesele sadece parayı almaktır.
Birisi toplu çiftlik hizmeti istiyorsa, o zaman bu ofise gideceksiniz!