Hizmet kalitesi zirvede, hızlı. Bankanın Davr çalışanları ziyaretçilerle kibarca iletişim kuruyor. Olmak güzel, tuhaf bir atmosfer! Bu harika Bankanın müşterisi olmanız durumunda herhangi bir sorunun hızla çözülebileceğine hoş bir şekilde şaşırdım.
İkincil konutta acilen ipotek kredisine ihtiyaç vardı, ancak hemen hemen tüm bankalarda gerçekçi olmayan koşullar vardı. Özbekistan'da yeterli şartlarla ipotek kredisi verdikleri tek banka. Evet, belki hizmet biraz topaldır, ancak genel olarak sonuçtan memnun kalacaksınız. Avukatları genç ama çok mantıklı. Yolsuzluğun olmadığı özel bir banka.
Park yeri yok Mahalli'nin içinde küçük bir yol var yerliler cüruf yayını koydular ve banka ve kafeye yazıt koydular bunun için park yeri yok oraya kim gidecek arabayı başka bir yere bırakmanızı ve yürüyerek gitmenizi tavsiye ederim öğle yemeği sırasında tam olarak 14: 00'da geldim işe başlama
Orijinalini göster · Русский
2
H Bahadirova
5. seviye şehir uzmanı
4 Ocak
Servis ortalama 3'tür.
Uygulamadaki bir hata nedeniyle, birkaç çalışana yaklaşmayı beklemek için bankaya gitmek zorunda kaldım.
Hizmet eksikliği, müşterilere odaklanma yok. Soğutucularda su eksik, yöneticiler kendi aralarında tartışıyorlar. İç mekan, merkez bankasından ziyade eski Sovyet posta departmanına daha çok benziyor.
Paletlerdeki ATM'ler.... Genel olarak, bu kuruluştaki müşteri odaklılık hakkında bilmeniz gereken tek şey budur. P / s Bu kuruluşta çalışırken dikkatli olun. Yönetimden bir arayış, tabiri caizse bir takım zorluklarla karşılaşabilirsiniz