Ben, AZOV MONASYPOV ve eşim Antalya'da yaşıyoruz ve burada Denizbank'ın hizmetlerini kullanıyoruz. Hizmetin kalitesi bize çok yakışıyor. Özellikle Yönetici Yunus'a minnettarız. Ondan nitelikli yardım alıyoruz. Ayrıca, Rusça'yı iyi biliyor ve bu da bize yardımcı oluyor.
Deniz Bank'ın uygulamam açısından en iyi şubesi Kasım 22 - Nisan 23 dönemindedir. Daha fazla ziyaret etmedim. Birçok şubede ingilizce bile konuşmuyorlar, soruları çözmek zor, hesabı açmıyorlar. Ve bunu Türkiye'nin kuzeyindeki şehirlerin ve doğrudan Antalya'nın bir dizi şubesiyle karşılaştırıyorum. Burada da bir hesap (5000 $ depozito ile de olsa) hızlı bir şekilde başlıyorlar ve ingilizce / Rusça konuşuyorlar ve kasiyer aracılığıyla para birimini komisyonsuz sakince çekmelerine izin veriyorlar (bazı şubelerde sadece komisyonun ancak çekildiğinde net olacağını cevaplıyorlar).
Genel olarak, Rusça konuşanlara tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
1
Александр
22. seviye şehir uzmanı
3 Kasım 2022
Ruslardan hesap / kart açmak için aylık 5000USD depozito isteniyor. Dahası, bu açıkça şubelerin keyfiliğidir. Varsa, hizmet standartlarına uyulmamaktadır. Çalışma saatleri çok sınırlıdır, öğleden sonra öğle yemeği molası verilir, hafta sonları çalışmazlar. Getirildiklerinde plastik kartlar mevcut değil - bilinmiyor. Genel olarak, bankacılık hizmeti Rusçanın çok gerisindeydi, Denizbank ofisinde reklam çizenler görünüşe göre Rusların alışkın olduğu en iyi uygulamaların farkında değiller. Bu bankayı işbirliği için tavsiye etmiyorum (aksine bu öneri Türkiye'nin tüm bankacılık sektörü için geçerli olsa da).