Dentko'nun diş hekimliğini ilk kez ziyaret ettim. Diş Hekimliği Moskova-Viyana alışveriş merkezinde 3. katta yer almaktadır. Rahat bir atmosfer, hafif müzik, diş hekimliğinde olduğunuz düşüncelerinden biraz uzaklaşıyor. Doktorun genç asistanı Shpakovskaya Polina, nazikçe ofise gitmeye davet etti. Cam kapılı dolaplar çok büyük. Konforlu diş sandalyeleri, en son ekipmanlar. Nazik Polina, donmam durumunda battaniyeyi önerdi. Dr. Lebed O. Dişlerimi inceledikten sonra hangi dişlerin tedavi edilmesi gerektiğini söyledi, hemen maliyete ve zamana göre yönlendirdi, ancak önce diş plağını çıkarmanız gerekiyor. Bunu çabucak, profesyonelce yaptım.
Doktorun yaklaşımını gerçekten beğendim, işlem sırasında doktor ne yaptığını ve ne için olduğunu açıkladı. Bu yaklaşım genellikle çocuklara uygulanır ve bu çok güven vericidir ve orada size ne yaptıklarını unutursunuz. İşlemden sonra dişler cilalandı ve koruyucu madde uygulandı. Sonra doktorun asistanı Polina başka bir 3D fotoğraf çekti, diski ellerine verdiler. Lebed O.S ve Shpakovskaya Polina, hassas dikkatleri ve bireysel yaklaşımları için doktorun asistanına çok minnettar. Birinci sınıf diş hekimliği.
Şimdiye kadar bu kliniği ziyaret etmekten şok oldum. Resepsiyonist sanki ısınmaya yeni gelmişim gibi davranıyor, tamamen görmezden geliyorum ve ihmal ediyorum. Sözleşmeyi bile kendiniz doldurmak zorunda kaldık, ancak diğer kliniklerde imzalamaları basit ve verileri kendileri dolduruyorlar. Resepsiyondan herhangi bir açıklama ve yorum yapılmadan 15 dakikalık resepsiyon gecikmeleriyle, özür dileme konusunda genellikle sessiz kalıyorum. Bu fiyat etiketi şehir ortalamasının üzerinde olmasına rağmen tavsiye için 36 r verdim. Bunun ötesinde, malzemeler için 1.5 ruble aldılar. İstişare sırasında bunlar hangi tür materyaller kullanıldı? Ayakkabı örtüleri mi? En ilginç şey, doktorun konsültasyon hakkında bir sonuç içeren bir kağıt bile vermemiş olmasıdır. Sonunda doktorun buna ihtiyacım olmadığını söyleyerek diş çekmeyi reddettiği 5 dakikalık bir konuşma için para ödedim. Yani bir haftadan fazla bekledim, zaman kaybettim ve doktor diğer doktorların tavsiyelerini görmezden gelebileceğime ve çıkarılması için endikasyonları olan bir dişle yaşamaya devam edebileceğime karar verdi. Ve tavsiyelerimi yazılı olarak resmileştirmeye bile zahmet etmedim, böylece diğer uzmanlarla iletişim kurarken onlara atıfta bulunabileyim. Kliniği tavsiye etmiyorum.
Kanalları tedavi etmek amacıyla kliniğe geldim, başladılar, ilacı koydular - işe yaramadı, mikroskopla çalışan başka bir uzmana gönderildim, resepsiyona böyle bir uzmana kayıt yaptırmamı rica ediyorum - önce bana cevabıma danışmam için diyorlar, tedaviye çoktan başladıklarını söylüyorlar - yeni doktorun sadece bir konsültasyonu var, tamam, konsültasyonun bedelini 15 ruble diyorlar, kaydoldular, bir günde onaylamaya çağırıyorlar ve kendim bana evet dediği 15 ruble fiyatının doğru bir şekilde adlandırılıp adlandırılmadığını soruyorum, ancak doktor hala resminize bakarsa, o zaman 36🤡🤡🤡 diyeceğim, ne umrumda değil - hiçbir şey söyleyemem, o zaman danışmanın anlamı nedir - bunun neden hemen belirtilmediği sorusuna açık değil (ve şimdi bile bu soruyu kendim sordum) - başka bir yöneticiden sorumlu değilim
Yöneticilerin müşterilerine karşı tutumuyla en azından - müşterilerin onlara bir şey borçlu olduğu düzeyde, büyümenin 10-20 dakika gecikmesi normdur, fiyat etiketi Minsk'teki ortalamanın üzerindedir - normdur,
Sevgili rehberim! Kendinizi en ucuz hizmetlerle değil, iyi bir klinik olarak konumlandırıyorsanız, çalışanlarınızın çalışmalarını aynı düzeyde organize etmekte nazik olun.