Çocuğumu ilk sorunlardan itibaren bu kliniğe götürdüm, şimdi 13 yaşında, tüm dolguları buraya koydular, kaliteleri hakkında hiç şüphe yok. Bu yıl yeni sorunlar gördükten sonra ilkbaharda doktora, tedaviye gittik. Ama bir nüans var, dört mührü olan bir kartımız vardı ve beşincisinin reklamı ücretsiz olarak yapılıyor. Görünüşe göre bunun nedeni buydu - doktor dedi - tedaviye ihtiyacı yok, bir yıl sonra gelin. Ve şimdi Temmuz, okula sertifika almak için her zamanki şehir kliniğine gidiyoruz - ama bir karar alıyor - çürüklü üç diş, tedaviye ihtiyacı var. Dentico'yu arıyorum (bu arada telefonu her zaman açmıyorlar, her seferinde 100 kez aramamız gerekiyor) ve Eylül sonunda kayıtları var! Ve bu tavırla üç dişi iyileştirerek okula nasıl sertifika alabilirim? İlkbaharda sorunu görüp iyileşmek gerçekten imkansızdı. Sadık müşteriler böyle kaybolur. Anladığım kadarıyla, 2 ay önceden kaydınız olduğu için müşterilerle ilgili sorunlarınız yok, ancak vicdanınız asgari düzeyde olmalı.
Bir doktor olarak Kozlovskay doktoruna gittik (ona 5 yıldız veriyorum) ondan çok hoşlandım, çocuğum çok korkuyordu ve bir yerlerde çok fazla duygu vardı, ama o iyi iş çıkardı, ama hemşire her şeyi mahvetti, tamamen anlamadım, Pohamsky cevap verdi, hemşireye değil doktora geldim.Çocuğumun bir bekçi uzmanına ihtiyacı olduğu bir şeyle ilgili bir yorumu vardı - çocuğumun çocukken benden daha iyi bir ilk izlenime sahip olması için çocuğunuzu yaratmanız için size o atmosfer için geldim. Onun sözleriyle şok oldum.! (Hemşire) belli ki yerinde değil! Kaba ve kaba tavırlar,
Uzun zamandır böyle korkunç yöneticilerle tanışmadım! Kliniğin yönetimi dikkat etmeliydi! Sıranın ne olduğuna bakmadan doktorlarla erkeklerle flört ediyor ve sonra sadece işini yapıyor! En yakın kayda bakma isteğime bakmadan iki ay söylendi! Bu kliniğe ulaşmak imkansızdır (çünkü resepsiyonistin telefonu sessizde) ve kişisel bir ziyarette 10-15 dakika beklemeniz gerekir. Bir yerde yürürken, yetkin doktorlar müşterilerini böyle kaybederler!
Dişin fotoğrafını çekmeliydim, Dentico'ya döndüm. Fotoğrafı çeken uzman, telefonunuz olup olmadığını soruyor ... evet, soruyu anlamıyorum, bu yüzden PC monitörüne yansıyan resminizin fotoğrafını çekeceğinizi söylüyor, bu nasıl?, film veya sonuçta kağıt gibi medya yok mu? Yüzyıl avluda ama bana monitörün karşısına oturmam ve fotoğrafın fotoğrafını çekmem teklif ediliyor. Daha da iyisi..soruyorum, eğer telefon yanımda olmasaydı (ama arabada kalabilirdim), cevap, o zaman resim olmazdı, perde.
Dişlerini bütün aile ile tedavi ettiler. Sonuç olarak, akut acıdan yardım alır almaz, sizi tanımadıkları gibi telefonu kapatıyorlar. Taç takıldı, tam bir yıl sonra düştü. Yönetici, devlet kurumundan daha kötüdür.
Biri kliniği kurtarıyor. Çocuk doktorları harika.
Herkese iyi günler! İkinci gün diş ağrım beni delirtti, Pazartesi sabahının erken saatlerinde randevum olmadan tesadüfen bu kliniğe girdim. Resepsiyondaki tatlı kız cömertçe benimle tanıştı ve o sırada özgür bir uzmana götürdü. Yegorov'un doktoru Tatyana Ivanovna beni muayene etti, fotoğraf çekti, acı odağını ortadan kaldırdı ve bir saat sonra diş ağrım azaldı ve daha mutlu oldum).
Bence bu, yüksek vasıflı uzmanları, mükemmel hizmeti, uygun fiyatları olan mükemmel bir klinik. Çok teşekkür ederim
PS Dentiko'ya girmeden önce Puşkinskaya'da diş hekimliğindeydim, kayıtta beni böyle bir görünümle nöbetçi doktora gönderdiler, buradan gideceklerini söylüyorlar - rahatsız etmeyin, doktora gidince sıraya girdim.
Egorov'u durdurdum. Dişi öyle tedavi ettim ki diş etinden çıkardım. Şimdi ısırık yok, estetik yok. Tekrar randevuda kollarımı açtım ve durumun böyle olduğunu söyledim. Fotoğraflar aksini söylese de.
Çocuklara aşina olan herkes bu kliniği ziyaret ediyor.Personelin kibar tavrı. Dişleri en küçüğüyle tedavi ederler. İlacı koymanın maliyeti 40 ruble, çocuk mührü 70 ruble. Koridorlarda çizgi filmler var, tedaviden sonra Kinder'ı teslim ettiler. Çocuk doktorlarının hastalara yaklaşımı vardır.Temiz, rahat. Röntgen muayenehaneniz var.Tüm çocuk doktorlarından iyi yorumlar.
6 yaşındaki bir çocuğun bir dişi hastalandı, Brest diş kliniklerini aradılar, neredeyse hiç kimse bir yıl önce tedavi görmelerine rağmen bu yaştaki çocuklara dişlerini tedavi etmeyi kabul etmiyor. Dentico'yu aradım ve 2 saat sonra orada yer açılmıştı, çabucak geldik, anesteziyle tedavi ettik, ancak enjeksiyondan önce diş etine normal çocuk kliniklerinde olması gerektiği gibi özel bir jel ile uyuşturulmamıştık, özellikle özel, ilacı koyduk, 40 tl verdik. 2 hafta sonra randevu aldık, 2 hafta sonra geldik, çocuk geçici bir mühür delmek ve ilacı almak için sandalyeye oturdu, ancak matkabı açar açmaz çok korktum, onu sakinleştirmeye çalıştım ve ilacı delmeden almayı teklif ettim, Çocuk kabul etti ve tekrar sandalyeye oturdu, doktor almaya çalışacağını söyledi, çocuğa hiçbir şey söylemeden mührü sessizce doldurdu, sadece şöyle dedi, şimdi sert bir şekilde vuracağım, delmek istemedim diyorlar. Çocuğa hiçbir şekilde yardım etmek istemediğim, aksine anestezi ile tedavi için yeni bir çocuğa göndererek bizden kurtulmak istediğim açıktı ve çocuğu ikna etmeye gerek olmadığını, 30 dakika kaldığı için yine de diş yapmak için vakti olmayacağını söylediler, ancak geçen sefer randevumuzu planlanan zamandan 20 dakika bekledik. Evde kendim, manikür makasının olağan ucuyla dolguyu ve ilacı çok kolay bir şekilde çıkardım, doktorun profesyonelliği hakkında nasıl konuşabilirim (Borkovskaya N.I., bize dişi tedavi etmeye çalışan kişinin soyadının kartta belirsiz bir şekilde yazıldığı anlaşılıyor). Brest'te, bir şekilde çocuk tarzında dekore edilmiş küçük çocuklar için diş kliniklerinin olmaması, çocuğun dikkatini yetişkinlere değil, normal yaklaşıma sahip doktorlar tarafından dağıtması üzücü. Çocukların üstünde karikatürlere sahip bir ekranın sandalyenin üzerinde durduğu, dikkatinin dağılması ve oksijen maskelerinin ve gözlüklerinin, dişler yapıldığında ışığın gözlerini kör etmemesi için ve çocuklar için anestezi ve delme olmadan İKON tedavi yönteminin verildiği pediatrik diş hekimliklerinden bir sürü video örneği. Kısacası, Brest pediatrik diş hekimliği açısından geri kalmış, çok yazık. Dentico'ya tavsiyede bulunmuyorum, muhtemelen normal bir devlet kliniğinde daha iyi ve bedavaya iyileşmiş olurlardı.
Doktora Kozlovskaya'ya teşekkür ederim! Çocuğun korkmasına, ağlamasına ve cesaret edememesine rağmen elinden geleni yaptı, ancak asistan (hemşire) açıkça yerinde değil! Kaba ve kaba bir tavırla kocasına "baba" adını verdi, tüm prosedürü ağlamayı dinlemekten bıktığını, çocuğumun kinder'ı hak etmediğini söyledi ve son olarak "sizi bir daha beklemiyoruz, novamed'e gidin" dedi, iki ziyaret için 100 r'den fazla para ödediler ve tutum bedavadan daha kötü, çok üzücü!
Bir çocuğun dişlerini sadece Dentikoda tedavi ediyoruz! Kaliteli hizmetiniz için çok teşekkür ederim! Ne acı verici ne de korkutucu ve herkes memnun...)))
Bu kliniğin uzmanlarına çok teşekkür ederim! Ben diş hekimliği konusunda büyük bir korkağım)) Ama burada rahatlayabilir ve eğlenebilirsiniz))) Her şey niteliksel, hızlı, ACI verici değil, korkutucu değil, olumlu!
Kendi sorunumla geldim, ona yardım edemediler. Ancak eylem planını çok erişilebilir ve anlaşılır bir şekilde açıkladılar. Uzmanlar beni ilgilendiren tüm soruları yanıtladı
5 yaşından beri ve biz şimdi 13 yaşındayız, oğlumun dişlerini sadece burada tedavi ediyorum. Her şeyi niteliksel, yetkin bir şekilde yaparlar ve en önemlisi oğlun korkmamasıdır.
Devlet tarzı özel diş hekimliği. Her zaman büyük kuyruklar vardır, kabul edebildiklerinden daha fazla kişi kayıt yapar, sonuç olarak hizmeti 20-40 dakika geciktirirken hizmet kalitesi zarar görür. Oraya sadece şehirde çok az pediatrik diş hekimliği olduğu ve kaydolmak zor olduğu için gidiyoruz
Çocuklara (biri 4 yaşında, ikincisi 7 yaşında) dişlerini sadece burada tedavi ediyoruz. Çok özenli ve nazik doktorlar. Çocuklarınızın diş hekimlerinden korkmasını istemiyorsanız, burada tedaviye başlayın!
Telefona cevap veren işçiye şaşırdım! Müşterilere karşı ne tür bir tutum var! Bağırıyor, anlaşmasına izin vermiyor, telefonu bırakıyor, klinik konularında yetkin değil! Bunu ilk defa özel kliniklerde buluşuyorum! Lütfen dikkat edin!
Her şeyi çok beğendim. Dr. Putsykovich S.V. çok teşekkür ederim, nazik yetenekli şefkatli eller, bir dahaki sefere Brest'e geldiğimde tekrar geleceğim.
En iyi diş hekimliği, çocukluğumdan beri (2005) dişlerime sadece onlara güveniyorum! Yavaş yavaş yeni ofislerin açıldığını, genişlediğini, geliştiğini görmek güzel. Mühürler en son 8 yıl önce konuldu, ancak değiştirilme tarihi çoktan geldi ve bunun için tekrar sadece Dentico'ya gidiyorum!
06/9/22 tarihinde 15/06/22 tarihinde telefonla randevu aldım.
Randevuda doktor tedavi etmeyi reddetti, bilmediğini söyledi.
Harcanan zaman için üzgünüm.
Dentico'yu kimseye tavsiye etmiyorum.
Onuncu yoldan geçin.
Yönetici yetersiz.
Karmaşık bir dişi yarım yıl tedavi ettiler, 4 kez geçici dolgular koydular (ucuz değil).
Dentico çalışanları, 5. mührün ücretsiz olacağını bildirdi ve belirlenen mührün işaretlendiği bir kitap yayınladı.
01/27/2021 tarihinde başka bir doktora teslim edildik ve tedaviden sonra 5. dolgunun bedelini ödememiz istendi.
İçtenlikle, Dentico'nun Yöneticisi size utanç veriyor.