Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, motor bloğu tamiri, basınçlı hava kompresör tamiri, katalizör temizleme, debriyaj tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, triger kayışı değiştirme, ek donanım kurulumu, motor endoskopisi, motor yağlarını çözme, soğutma sistemi tamiratı
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, rus arabaları, Lexus, avrupa arabalar, VAZ, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Audi, Citroen, Daewoo, Honda, Kia, Hyundai, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, ticari
Buradaki yağı değiştirmeye karar verdim... Ve her yerde meşgul olduğu için bu servise uğradım. Şişelemek için yağı seçtim. Ve işte burada başladı... Motoru korumak için kapağı açmak için fazladan ödeme yapmanız gerekir... Size yağı ölçtüğümüz bir şişe için fazladan ödeme yapın, sonra size vereceğiz ve bu tür saçmalıklar... Müşterilerinize bu kadar mı kızıyorsunuz? Tüm şehirde, şişeleme için satın alınan yağı değiştirirken, bu talihsiz 20 rubleyi kimsenin aklına gelmiyor. Bu hiç para değil, ancak böyle bir "hizmetten" tortu kalıyor. Bir çeşit önemsizlik. Dahası, fiyat için yağ hala rakiplerinden biraz daha pahalıdır. Ve söyle bana, lütfen, o zaman bu plastik yağ şişenize mi ihtiyacınız var? Komodine koyup sizi hatırlamak mı? Genel olarak, iletişimden sonra hoş olmayan bir tat kaldı. Elbette hiçbir şeyi değiştirmedim, rakiplerine biraz daha ileri gittim. Bu hikayeyi orada anlattım, birlikte güldük.
Ve evet, burada birisinin yazdığı gibi, yöneticiler sürekli olarak biraz fazla acıklı. Sadece benim fikrim değil, tanıdıklar da aynı şeyi söylüyor. Eh, herkes araba ile ilgili bir sorunu formüle edemez. Bu, bu kadar kibirli bir şekilde iletişim kurmak için bir neden değildir. Bu hizmete 5 kez farklı sorunlarla uğradım ve her seferinde bir şeyler ters gitti. Bir daha gitmeyeceğim.
Şubat 2023'te yazılan incelemeyi tamamlıyorum. Bugün Detaykin'den bir cevap geldi. Üzgünüz ve her şey bu ruhla... İşte bunu anlıyorum, müşteri odaklılığı. İşte bu hizmet... Bir buçuk yıl boyunca kelimeler bulamadık. Genel olarak, sanırım her şey zaten açık...
Магазин как магазин, многое есть в наличии, того что нет, могут привезти под заказ. Продавцы готовы подсказать лучший вариант для выбора. Так же имеется сайт через который есть возможность оформить заказ, но работает не совсем корректно, вводит в заблуждение, а именно статус заказа стоит "в работе", хотя по факту поставщиком уже отказано. Данная информация на сайте не отображается, только при звонке в магазин или личном посещении. Услугами ремонта и сервиса не пользовался.