Bu kliniğin doktorlarının kendi alanlarında uzman olmak ve hastalara nitelikli tıbbi bakım sağlamak için herhangi bir motivasyonu yoktur. Belki de bu, emekleri için uygun ücret seviyesinin olmamasından kaynaklanmaktadır. Rahatsız edici park yeri. Resepsiyon canlı bir sıraya göre yapıldığı için elektronik olarak randevu almanın bir anlamı yoktur. Hastaların kabul sıralarının ve prosedürlerinin çözülmemesi nedeniyle, hastalar ve ziyaretçiler arasında sıklıkla çatışma durumları oluşur. Bu organizasyonda gerçek nitelikli tıbbi bakımdan çok evrak işi var.
Genel olarak, klinik fena değil. Ancak doktorlar okuma yazma bilmeyen ve kaba, böyle bir ZUKHRA MAGOMEDOVNA!
Soğuk algınlığı sırasında çocuğu, ateş olmadığı için boşuna çağrılan büyük bir memnuniyetsizlik ve öfkeyle dinlemeye kaç kez gelmedim. (Çocuk soğuk algınlığı semptomları olan 2 aylıktı )
Otitis olduğunu kanıtlayarak çocuğun kulaklarına baskı yaptım ve Laura'ya gitmemiz gerekiyor, ancak aslında kulak keçisine çok baskı yaptı ve bebek ağladı. Planlı randevuya gelince, hemşire büyümeyi doğru bir şekilde ölçmez Bir çocuk onlardan büyümesi gerektiğinde, büyümesi kısalır.
Hem randevuda hem de ev görüşmesinde doktor tarafından bundan son derece memnun kalmadım!!!!
Poliklinik sanki geçen yüzyıldan beri ofisin tüm normları yokmuş gibi, muhtemelen orada 100 kat muşamba vardır, çocuklar sürekli tökezleyerek kendilerine hizmet edebilir ve biraz daha fazla şey kırabilir ve gülebilirler