Her zaman sabahın erken saatlerinde veya öğleden sonra oradaydım. Her zaman kibar kasiyerler. Zaten akrabalar gibi. Ve burada oldu, akşam 23: 00'den sonra oraya gittim. Kasada telefonda veya görüntülü iletişimde sohbet etmeyi bırakmayan bir adam oturuyordu (görünmüyordu), ancak mağazanın her yerinde, tüm akrabalarından sadece onun için erişilebilir bir dilde duyulabiliyordu. Aynı zamanda alıcılara hizmet etti. Peki, nasıl hizmet verdin? İlgili ürünleri duymamıştı. Aynı paketi, sigarayı duyamadım. Aileyle de bir konuşma var. Yakınlarda genç bir çocuk duruyordu. Aynı zamanda bir mağaza çalışanı. Self servis kasalarda müşterilere hizmet verdim. Kibarca, doğru. Ve sözde kasiyer, altıncı günden itibaren paketi kırma talebini duyduğundan beri. Artık bu kadar değerli çalışanları elinde tutmak sizin için bir norm mu? Tarih 9 Aralık 23:00 - 00:00 arasıdır.Yıldız, yalnızca sabahları çalıştıkları ve insanlarla kaldıkları çalışanları desteklemek içindir. Onlara saygı duyuyorum. Ve bu kuruluşun resmi temsilcilerine soru şu: " İnsan kaynakları departmanında çalışanları seçmek için hangi kriterleriniz var?" Sadece Rusça'da paketin kelimesini üçüncü kez anlayabilseydim? Müşteri hizmetlerinin temel etiğini bilmiyor musunuz? Zincir mağaza gibi görünüyor.
Грязновато конечно, но товаров много, выбор большой, цены приятные, да и работает круглосуточно, что уже огромный плюс. За кассой ребята вежливые, на самообслуживании помогут.
В Дикси замечательные акции периодически - игрушки для детей за 99р. при наличии карты клуба друзей Дикси и накопленных баллов, наклеек и т.п. Всегда стараюсь воспользоваться