İyi günler, sevgili mağaza sizden 3 veya 4 kez teslimat sipariş etti, tam olarak hatırlamıyorum, her zaman bazen yanlış getirecekler, sonra dün tuvalet kağıdını unutacaklar, sorunun ne olduğu başka bir şeyle değiştirecekler, salatanın tamamı torbaya aktı, küçük bir torbaya koymak gerçekten zor, bunu satın almayın, sitede sığır eti ve domuz etinden hazırlandığını bilen braungschwegskaya yazıyor, bana tavuktan getirdiler, sevgili Dixie 200 gram tavuk sosisi için 450 ruble, satın almazdım, sitede sığır eti okuyup satın almazdım, sonra onu unuturdum, sonra onu unuturdum, sonra onu unuturdum, sonra onu unuturdum, sonra onu unuturdum, sonra onu unuturdum, sonra onu unuturdum. Yamayı koyup yazıp değiştirebilirsin, moronlar nadirdi, teslimat vardı)))), kısacası oraya kendim gidiyorum, her şeyi okudum ve kontrol ediyorum, ama sonra eve sipariş verdim, para hala iade edilmedi, TESLİMATI% 10000000 atlıyorsunuz.şöyle
1. Fiyat etiketi yok veya doğru değiller.
2. Vakaların% 99'unda 1 bilet gişesi çalışıyor - büyük kuyruklar
3. Satıcılar kendi aralarında veya alıcılarla kavga ederler. İşçilerden gelen malzeme her şeyin sırasıdır.
4. Kasadaki kasiyerler, alıcılara hizmet verirken, çoğu zaman aynı anda kişisel işleriyle ilgili olarak telefonla iletişim kurarlar.
5. Tüm personelin kısır, hoşnutsuz yüzleri var.