Yıldırım konektörlü kablolu kulaklıklar için mağazaya geldim, danışman kız böyle olmadığını söyledi, o günün akşamı aynı mağazadan siteye bakarsak stokta olan gerekli kulaklıkları sipariş etti. Hoş değil, ama tamam. Ertesi gün siparişi almaya geldim, her şeyi ödemeye hazırlayan danışman, kötü olduklarını, garanti kapsamında iade edilmeyeceklerini söylemeye başladı, bu tür kulaklıkları iade etmeye çalışan diğer müşteriyi bir meslektaşıyla tartışmaya başladı. Çalışanlara soru, satın alma deneyimini neden bozuyorsunuz? Bu kablolu kulaklıklar 3 bine mal oluyor, muhtemelen onları neye harcayacağımı kendim anlayacağım, danışmanlar sanki müşterilerle nasıl iletişim kuracak, ne söyleyip ne söyleyemeyecekmiş gibi hiç eğitilmiyorlar. Mal var ya da yok. Ve lütfen siparişi girişe daha yakın bir yere alabileceğiniz bir cihaz koyun, çünkü danışmanların kendileri mallara yardımcı olamadıkları için, aksi takdirde salonun en ucuna koydular. Sonunda satın almaktan memnun kaldım
Kablosuz kulaklıklar aldım, bir ay sonra kötü çalışmaya başladılar. Çalışanlar benim için neyin uygun olmadığını açıkladılar. Her şeyi açıkladı, kulaklıklar kontrol için alındı. Tamir etmeyi reddettiler, başka kulaklıklar seçmeyi veya parayı iade etmeyi teklif ettiler. Hayal edebiliyor musunuz ? Bir ay geçti ve sorgusuz sualsiz kontrol edildiler ve paralarını iade ettiler. Bundan önce, arızalı klavyeyi iade edip başka bir klavyeyle değiştirebildim, kontrol etmediler bile, sadece sete baktılar