Dns'deki satın alımımla ilgili hikaye.
Kendime AEG kurutmalı bir çamaşır makinesi arıyordum. Dns'de buldum. Sitede sipariş verdim. Ödüyordu. Siteyle ilgili sorunlar olduğu için bağlantı hizmetini düzenlemek mümkün olmadı. Telefondaki göndericinin tavsiyesi üzerine, makineyi bağlamak için en yakın dns'deki mağazaya gittim. Orada bir işçi beni kesinlikle düzensiz bir görünümle karşıladı, sanki bahçeden geliyormuş gibi, patatesleri doğrudan elleriyle kazıyormuş gibi - bu hayal gücünde hayal edilebilirdi, büyümüş uzun tırnaklarına bakarak, altlarında siyahlıkla, sanki yerde toplanıyormuş gibi ... Dedikleri gibi - şirketin yüzü tam renkli))) Genel olarak durumu açıkladım, yardım etmemi istedim. Görünüşe göre siteyi kullanma becerisine sahip olmayan bu kişi, yaklaşık 40 dakika boyunca bir başvuru yapmaya çalıştığını göstermeye çalıştı, ancak tüm girişimleri boşuna çıktı) ve mağazada zaman kaybettikten ve burada kesinlikle bana yardım etmeyeceklerini anladıktan sonra, ekipmanı bağlayan bir şirket buldum, 3 dakikalık iletişimde Pazartesi günü bir hizmet sipariş ettim. Çamaşır makinesinin bir gün önce teslim edilmesi gerekiyordu. İlk olarak, teslimat gününden önce saat 22.00'de teslimatları 22'sinden 24'üne aktardıklarına dair sms bildirimleri gönderdiler, ancak bu zaten pastanın üzerine krema idi), çünkü 133 bin değerinde çamaşır makinesi satın aldıktan sonra beynime 5 gün boyunca «katlandılar», tabiri caizse param için), sorulan herhangi bir sorunu çözemeyen kesinlikle rahatsız edici çalışanları «öldürüyorlar» ( aradılar, malların sonuncusu olduğunu ve kusurlu olduğunu söylediler - kafamda çizikler ve ezikler vardı). kolordu!AYNI ZAMANDA, SİTEDE, SATIN ALIRKEN, BU BİLGİLER KELİMEDEN HİÇ GÖRÜNMÜYORDU. Bana bir indirim teklif etmeme benzettiler (ki onlara, berbat oldukları için, kusurlu malları satmalarını ve alıcıları hiçbir şekilde bilgilendirmemelerini söyledim) - maliyetin% 2'sinde - bonus puan şeklinde, böylece onlardan kusurlu ekipman satın aldım, görünüşe göre🙈😹😹😹🫠 ... Sadece «iyi akşamlar»😂👌. Teslimat departmanında bana nahoş davrandılar ve kaba konuştular. Paramın kaç gün sonra bana iade edileceğini sorduğumda, malları reddederken, bu tavırla bana 10 gün içinde reddin dikkate alınacağı ve paranın yaklaşık bir ay içinde iade edileceği söylendi. İşte böyle, şimdi çamaşır makinesi olmadan ve bu çamaşır makinesi için kendi param olmadan, dns'nin şirketine yerleştim. Sadece tam DNS😂. Beyler, güvenmeden ve benim gibi hatalar yapmadan önce yorumları okuyun). Herkese iyilikler
İğrenç hizmet, yöneticiler malları hiç anlamıyorlar, tüm bilgileri siteden yanınızda okuyorlar. Geçen hafta buzdolabına danışan yönetici şu cümleyi ekledi, bunu kendime aldım ve memnunum. Bu hafta beni unutup çamaşır makinesine danışarak kendime aynısını aldığımı ve mutlu olduğumu söyledi. Bütün bunlarla birlikte, yüzündeki gelişimde belirgin bir gecikme, kel kafasıyla birlikte kişinin erken serbest bırakıldığı hissi var. Düşünmem gerektiğini söyledikten sonra yönetici fizyonomisini sarstı ve şüphelerimin ne olduğunu belirlemeye gerek olmadığını düşünerek ayrıldı. Tabii ki, Krasnogorsky alışveriş merkezinin dns'sine daha fazla gitmeyeceğim, profesyonel tavsiye almak için pahalı ekipman satın almak istiyorum.
Danışmanlar Yevgeny ve Bogdan'a bir araba seçerken dikkatleri ve profesyonellikleri için teşekkür etmek istiyorum. Lg'yi 6,5 kg karşılığında satın aldım, memnun kaldım. Bir su ısıtıcısı daha aldım.Teşekkür ederiz!!! Bu danışmanlardan daha fazlası olurdu!!!