90'ların sonunda annem büyük bir mağazada küçük ev aletleri bölümünde danışman satıcı olarak çalıştı. Eve farklı üreticilerin kataloglarını getirdim, teknik özellikleri inceledim, sadece departmanında değil, aynı zamanda bir bütün olarak mağazada bulunan malları bilmek için sınavları geçtim. Hile sayfası olmadan alıcıya tavsiyede bulunabilir, ekipmanı söküp monte edebilir, bakım ve bakım konusunda faydalı tavsiyeler verebilirim. Ek olarak, müşteriyi her zamanki gibi "görmeye gitmiş" olsa bile, ekipman satın almaya ve ona satmaya doğru bir şekilde teşvik etmek akıllıca olacaktır.
Şimdi bu DNS ağının mağazasında neler oluyor. Akıllı telefonlarla vitrine gittim. İzliyorum. Kimse tepki vermiyor. Herkes meşgul. Bir süre sonra satıcı gelir. Kendi. Akıllı telefonları soruyorum. Bilgisayara kaçtı. Beni çağırıyor. Ben geliyorum. Diyor ki: Burada bir bakalım, burası daha uygun. Güdük açık, bilgisayara kendim bakardım. Tekniğe göre, akıllı avuç içimde yattığında, cevapsız aramaların ve mesajların kırmızı göstergesini kızılötesi bağlantı noktası olarak adlandırarak saçmalık taşıyor...!
Böyle bir karmaşa sadece burada değil. Diğer zincirlerin mağazalarında da aynı şey geçerli. Koş, bir satıcı ara, ama bulduğun gibi - sorunuzun cevabını telefon ekranından nasıl okuduğunu dinle. Sonra tekrar kaçar. Nedenini satmak için..?
Dns'nin nedeni budur ve o gezegende özellikle makul bir yerde harika bir yerdir, danışmanlar her zaman kibar ve naziktir ve buluşmanız için size gidecektir.