Dün 12/12/2024 tarihinde doğum günü hediyesi olarak buharlı paspas aldım. Malları kapanmadan tam anlamıyla 5 dakika önce almaya geldiğim için (sonuç olarak 19: 59'da ödedim), malları performans açısından yerinde kontrol etmek için zamanım olmadı. Aslında, malların kusurlu olduğu ortaya çıktı ve ertesi gün bu paspası değiştirme umuduyla geri götürdü (bunun olası olmadığını anlamasına rağmen). Kasada, konunun özünü pek anlamadan hemen malları "kalite kontrolü" için göndereceğini söyleyen kaba bir satıcıyla tanıştım ve genel olarak malları teslim almadan önce kontrol etmeniz gerekip gerekmediğini söylüyorlar, konuşma sürecinde bu "yoldaş" a rospotreb'e bir şikayet yazacağımı bildirdim, bunun cevabını duydum "istediğin yere yaz, bu senin işin, zaten böyle kaç kişi oldun...". Dürüst olmak gerekirse, bu durumdan şaşırdım ve şikayet kitabından yöneticiyi aramasını istedim. Yönetici, aslında, çok daha yumuşak bir biçimde olsa da, önceki çalışanın sözlerini kopyaladı. Şikayet kitabını açtıktan sonra (ve bu tam bir kitap) en sonunda boş bir sayfa bulamadım))) Sonra, bu paspası insanca sorduğum üçüncü çalışan için "kalite kontrolü" için hazırladım, diyorlar ki "her şeye ne deniyor?" Doğal olarak, mevcut durumun bağlamını göz önünde bulundurarak, bir sırıtışla bir kişinin bir kutu bantla ilgili şakaları bırakmaya başladığı (ve burada bir kutu var mı? ve viski mi? Netleştirmedim, çünkü davanın işe yaradığını anladım). Tüm bu çete ekibi arasında yeterli olan tek adamı kutlamak isterim, maalesef adını hatırlamıyorum ama kollarında dövmeler olduğunu hatırlıyorum. Sonuç olarak yardım hattını aradım ve durumu açıkladım, kelimenin tam anlamıyla 10 dakika sonra bu mağazanın müdürü geri aradı ve anlayacağını ve çalışanlarla bir konuşma yapacağını söyleyeceklerini garanti etmeye başladı )))) "tüm durum gözlerinizin önünde gerçekleşmişse ve bunun doğrudan bir katılımcısıysanız, neyi anlayacaksınız ve ne tür bir konuşma yapacaksınız???" - yeterli bir tepki gelmedi. Ve bu maskaralığın genel izlenimi çok olumsuzdu.