Ужасный персонал.... Приехали с бабушкой купить холодильник, походили выбрали... Подошли к кассе, где соответственно никого нет, стоим спокойно ждем, минут через 10 ожидания, подошла к консультанту, говорю - нам бы с доставкой оформить, сказали ждите. Ждём... консультант мимо нас прошел, ну думаю, может занят чем, тут еще люди появились, покупали микроволновку вроде, консультант обслужил их и ушел ... Вышли они оба, когда я сама в терминале оплатила холодильник, вызвонила друзей, чтоб приехали помогли и доставили бабушке холодильник. За время моего ожидания в данном магазине прошел только один чек, больше никто и ничего не покупал. При этом отговорка у персонала - они были заняты.... В общем, если в данный магазин пойдет пожилой человек, то есть от магазина большой плюс - пожилой не сможет потратить деньги))) персонал не клиентоориентирванный
Tüm aletleri bu mağazadan aldım. 23 Kasım'da mağazaya gittim davlumbazın filtresini sordum, bana uzman bir tane olmadığını söylediler, evrensel bir tane var. Ondan bir şey kesip takmayı önerdiler. Nasıl eklenebileceği sorusuna cevap verdiler: bir şekilde. Hizmet seviyesinin uygun seviyede olmadığı gözlemine göre, bunun böyle bir teknik aldığım söylendi. " Evet, tanrı aşkına istediğiniz yere yazın" vb. Mağazanın her yerinde izime uçuyordu. Yönetim personeli ile çalışmıyor mu? Kimse ne işe ne de alıcılara tutunmuyor mu?
Aslında personel sıfırdır. Henüz böyle bir "müşteri odaklılığına" rastlamadım.
Dondurucuyu satın aldık. Göstermeleri istendi, müsait olmasına rağmen bizi reddettiler. "Ona ne bakmalı? Bu buzdolabı böyle, sadece dondurucu." Diyelim ki. Tamam, bakmadan satın alıyoruz. İncelemeye götürün, biz götürürüz.
Cevap aynı: "ambalajında, ona ne bakmalı? Mühürlendiğinde, her şey bütün olduğu anlamına gelir. Mantık demirdir, elbette, Çin teknolojisinde evlilik veya eksiklik yoktur. Ve nakliye sırasında kimse ona zarar veremezdi.
Yine de, ödemeden önce bir şeyi göstermek için ısrarcı bir talepten sonra, sinirlenmeye ve kaba iletişime geçmeye başladı: "Açacağım, tüm kabloları keseceğim, halatsız taşıyacaksınız. Koli bandından ne tutacaklar yapacaksınız? Ha!"
Genel olarak, yine de paketini açması gerekiyordu, kabloları kesmek zorunda kalmadılar, kolayca çıkarılıp giyiniyorlar. Ve bunu kendimiz yaptık, danışman kendi işlerine katlandı ve ayrıldı.
Onu beklemeden kasiyere kendimiz gittik (araba sağlanmadı, asansörsüz merdivenlerden iniyor). Kasaya gitti, çeki kırdı ve teşekkür etmeden ve hoşçakal olmadan sessizce ayrıldı. Satın almayı tamamladığımızı bile anlamadım ya da beklememiz gerekiyor.
Genel olarak, sonuç olarak, kocası bu dondurucuyu merdivenlerden yukarı çıkardı. Genel olarak, banttan yapılmış kulplar bile işe yaramazdı.
Salondaki tek alıcılar bizdik.
Hizmet bir kabustur, şehirdeki başka bir dns'de, ekipman satın alırken, danışman bize her şeyi tamamen ve tamamen gösterdi ve nakliyeciden malları alıp arabaya yüklemesini istedi. Ve elbette arabayı verdiler.
Kesinlikle bu mağazaya bir daha gitmeyeceğiz.