04.07 satıcısının yanlış davranışlarıyla karşı karşıya kaldık, her şeyden önce öyle oldu, üzgünüm, ürün yelpazesi, stokta ne olduğu veya evcil hayvanımı beslemenin daha iyi olduğu hakkında bilgim yok, mümkünse belirli bir marka yiyecek satın almamı istediler, bir nedenden dolayı satıcı, böyle bir yeminiz olup olmadığı sorusuna karar verdi. müşteri odaklılık, elleriyle bir yere gidip "Oraya gitmene" demektir. Nereye? Yiyeceklerde, bizde böyle bir şey olmuyor. " ( birkaç kez dramatik bir şekilde el salladım, sesimde de bir yırtılma vardı). Ayrıca, yemden bir şey tavsiye etme talebinde bulunma isteğine göre, böyle bir saldırıdan etkilendim, zaten alternatif bir şey satın alma arzusuyla ve mağazanın sadece kişisel görüşlerinin ifadeleriyle değil, satışla da ilgilendiği görülüyor - genç adam ellerini salona yaydı, derler ki, buna sahibiz.
Umarım sizin için daha kolaylaşmıştır ya da bu saldırının amacı neydi, bu arada kendimiz için satın almadığımızı söylediklerinde sönmüştür.
Bazı taleplerden memnun değilseniz, bunu kibar bir şekilde, gönderiler olmadan ifade edin, özellikle sizin tavsiyenize göre ve çalıştığınız yerde bir şeyler satın almaya hazırsa, alıcıya tavsiyede bulunacağınıza dair belli bir tahmin var.
Dün, yetkin genç uzmanlar evcil hayvanlar için indirimli yiyecek ve oyuncak seçimine yardımcı oldular, ayrıca internet üzerinden indirimlerle nasıl sipariş verileceğini, teslim noktasında olduğu gibi nasıl alınacağını açıkladılar. Aferin beyler!
Her nasılsa bu yerde korkunç bir hizmet var. Tutum önyargılıdır. Bir şey soruyorsun, her zaman hoşnutsuzlar...her seferinde bir kelime çekmen gerekiyor. Uzun yıllar satışlarda çalıştım, danışman satıcılara ders verdim, böyle bir iş bulsaydım günlerce benim için çalışmazlardı!
Orijinalini göster
3
2
Kurumun yanıtını göster
О
Оксана ..
5. seviye şehir uzmanı
5 Ekim 2023
Çalışanlarınızı müşteriyle nazik iletişim kurmaları için eğitin!!!