Operatör açık bir şekilde kaba davranıyor, bağırmaktan çekinmiyor, daha sonra sözlerini reddediyor. Adını söylemiyor, patronuyla iletişim kurmuyor. Onarımlar defolup gider. Bir sorundan dolayı bir ay boyunca aradım, usta geldi, bir şeyler yaptı, ona "burada neyi düzeltmem gerektiğini bilmiyorum" sözlerini vereceğim. Jeu'den ayrıldılar ve altı aydan fazla bir süre sonra ödeme borcumuz olduğunu öğrendik. Makbuzlarını teslim etmediler. Operatör bunun için istifa eden ustayı suçladı ve bugün ağzında köpükle " ona dua ediyorlar ve kötü sözler söylemeyecekler! ". Ve evet, usta geldikten sonra mıknatıs hala dürüst söze bağlı kalıyor, baksana düşecek.
Ekliyorum. Aralık ayında, 2011'den 2016'ya kadar olan dönemde beklenmedik bir borç ortaya çıktı. İddiaya göre hiç ödeme yapılmadı. Bunu yıllar önce kontrol edemedik. Operatörden de açıklama alamadık, ifadede Lyubov Mikhailovna (kocası onun adını bulmayı başardı) karıştı. Birini, ikisini birden bağırarak söylerdi. Bu şema, bir Rus bankasının çalışmasına çok benziyor.
Ужасно данная оганизацыя просто отвратительна не информации не номера горячей линий не какой информации над домафоном нет искал месяц кто обслуживает дома фон по Г . Балашиха ул транспортная в итоге найти удилось но звонишь говориш не работает дома фон месяц а в ответ тебе говорят мы не обслуживаем 4й подезд но я узнал что подезд обслуживает имменно эта организация по ходу просто хотят иметь дело с проверкой прокуратуры
Ön kapıdaki kapı kapatıcısının arızalanması hakkında konuştuğumda, her zaman hızlı tepki verirler ve usta 2-3 gün içinde gelir ve tüm sorunları derhal ortadan kaldırır. Hiçbir zaman şikayet olmadı. Tüpü değiştirmemiz gerekiyor, her şey de hızlı.