Telefonu açmıyorlar. Bu IP'yi kahvaltıyla beslemeye götürdü. Temmuz 2021'in sonunda, interkomun işleyişini eski haline getirmek için girişten para topladı. Ama şimdiye kadar hiçbir şeyi tamir etmedim, sadece interkomu çıkardım ve kayboldum. Her şeyin ne zaman işe yarayacağı sorusuna kahvaltıyla besleniyor. Şu anda telefonu almıyor ve neredeyse bir hafta boyunca geri aramıyor. Giriş kapısının fotoğrafını aşağıya ekleyeceğim. Bu inceleme 18 Eylül 2023'te yazılmıştır. Ve şimdiden 2 Aralık 2024'te bahçede interkom yok. 10 Aralık'a kadar teslim edeceklerine söz verdiler ve ondan önce Kasım ayında her seferinde demirden teslim edeceklerine söz verdiler.
Periyodik olarak makbuzlar gönderiyorlar, sözde "interkomun Bakımı" için ödeme yaptıkları açık değil, onları sadece iki kez gördüler, bir çalışanın interkomun kapısındaki telleri nasıl kestiğini (görünüşe göre daha sonra hizmet etmek için) ve interkomdaki ikinci kez çip frekansını değiştirdiklerinde, insanların "çipi yenilemek" için para ödemek zorunda kalmaları için, yetkililerin heyecanlanmaya başlaması için toplu bir şikayet yazmanız gerektiğini düşünüyorum...
Orijinalini göster · Русский
Влад
11. seviye şehir uzmanı
20 Ekim 2024
Компания уже больше 10 лет администрирует наш домофон, все проблемы решает пусть не моментально, но быстро. С помощью компании и софинансированием установили нам в МКД видео наблюдение. Недавно добавили на подъезд видеоблок «Умный дом». Спасибо.
И да, более 10 лет не поднимали тариф!!!
Кстати, на видео пример работы приложения «Умный дом» на смарт-часы Apple Watch: открытие двери без ключей и смарт-фона (чудеса😂)!