Bir kediye karın boşluğunun ultrasonunu yaptım, kedim karakterli, ilk söve uzisti boynuna koruyucu bir önlük giymeye bile zahmet etmedi, sonuç olarak kedi kaçtı ve elimi ısırdı (daha sonra bir gecede ameliyatla kuduz aşıları geçirdi), ikinci söveyi yarayı tedavi etmeyi bile teklif etmediler. Üçüncü söveyi sonuçlandırdılar, listeye göre çelişkili olan her şey normaldi, sonunda normalde teşhislerinin normal olmadığı gerçeği, sonuç olarak veterinere gittim, tekrar ultrason için gönderdi, Borisov'a gitmek zorunda kaldım, aynı gün yeniden yapmak zorunda kaldım (bu arada, ipuçları olmadan bile hemen boyunlarına koruyucu bir önlük taktılar)... Borisov'un teşhisine göre, birçok teşhis doğrulanmadı. Umarım incelemelerim kılavuzu okuyacak ve çalışanlarla muayene ve teşhis sırasında koruyucu ekipman kullanımı hakkında bir konuşma yapacak, hayvanların tedavisi için çok az para alıyorsunuz... Bu nedenle, özellikle orada olduğu için koruma araçlarıyla ilgili hizmet de olmalıdır.
Çok beğendim. Kayıtları zamana göre kabul ettiler. Tutum dostane. Kediyi Borisov'dan getirdiler. Tedavi açıkça belirtilir, kedi iyileşir. Fiyatlar uygun. Gereksiz sıkıntılar olmadan.
Harika bir kuruluş ve çok iyi ekipman. Tek dezavantajı, girişten 500 metre önce yolun bir kısmıdır. Ancak bir ipucu var - Timiryazeva 6 navigatöre biniyor ve girişten 5 metre uzaklıktaki geniş bir otoparka park edebileceksiniz. Sağ taraftaki korkunç bölümün etrafında çok küçük bir yarım daire yapmanız gerekecek, ancak tekerlekleriniz yanınızda kalacak! Evcil hayvanlarınıza iyi şanslar ve sağlık!😉
Arkadaşım kliniğin çalışanlarına ve şahsen Svetlana Mikhailovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! Faaliyetlerimin doğası gereği, çeşitli şube kliniklerine çok sık başvurmak zorunda kaldım. Kendi deneyimlerime göre, Arkadaş kliniğinin şehrimizde ve ilçemizde en iyisi olduğunu söyleyebilirim. En gelişmiş ekipman, çok çeşitli hizmetler ve anketler. Bazen diğer klinikler tarafından terk edilen ve kabul ve tedaviyi asla reddetmeyen umutsuz evsizleri getiriyorum. Tedavi en üst düzeyde yapılır ve umutsuzluğa yaşam şansı verilir. Doktorların Tanrı olmadığından eminim ama burada büyük harfle yazılıyorlar!! Ve tüm hayvanlara karşı tutum, başıboş bir insan ya da blok fiyatı olan bir evcil hayvan olup olmadığı önemli değil, çok saygılıdır. Ve hayvanın tek bir şansı olsa bile, burada Fuzzy'nin hayatı için sonuna kadar savaşacaklarından eminim. Ancak bu şans her zaman kullanılacaktır. Bir Arkadaş kliniğinin doktorlarının diğer veteriner kliniklerinden doktorların hatalarını düzeltmek zorunda kaldıklarında bir kereden fazla tanık oldum. Ve gerçekten kliniğe daha fazla refah ve yeterli ziyaretçi dilemek istiyorum. Ve evcil hayvanınızın emin ellerde olmasını istiyorsanız, o zaman sadece buraya geldiniz! Ve tedaviye ne kadar erken başlanırsa, hastalığın olumlu bir sonucu olma şansının o kadar yüksek olduğunu unutmayın. Bu nedenle, evcil hayvanınızın bir hafta acı çekmesini beklemenize gerek yok, ancak ilk belirtilerde hemen kliniğe gidin. Ve tedavi hızlı olacak ve sizin için daha ucuz olacak. Ve özellikle klinikteki ekipman bunu en üst düzeyde yapmanıza izin verdiği için tam bir muayene istenmektedir.
Bu kurumun müşteri odaklılığı 0'a yöneliyor. Resepsiyonist, hoşnutsuz bir kişiyle, aynı sırada kendisine ve ağırlıkta yiyecek almak ve hasta hayvanlarla doktora gitmek için buluşur. Kayıt 23.04 saat 17.00'de yapıldı, 5 dakika geciktim, acelem vardı. Ama sonunda, yöneticinin evcil hayvan malzemeleri ve yem alıcılarına hizmet etmesini beklemek zorunda kaldım ve sonra sadece kayıttan gelen beni resmileştirdi (bu arada, garip sorular sorarak çok yavaş kabul edecek). Doktor da acelesi yoktu ve sonunda randevumuz ancak 17.20-17.30'da başladı. Hoş ve kibar bir doktor röntgeni çekti, onunla ilgili hiçbir soru sorulmadı, ancak kalbin ultrasonu söz konusu olduğunda burada ilginç bir şey başladı, çünkü henüz özel veteriner kliniklerinde böyle bir tavırla karşılaşmadım. Kesinlikle kabul edilemez doktor Demidova N.A. mutlak sessizlikte sensörü sürdü, sonra "onun şişmesi var" dedi ve bu bölgeye o kadar baskı yapmaya başladı ki, mega sabırlı kedim ön ayaklarını tuttuğum elimin parmaklarını ısırmaya başladı. Sonra bana açıklamayı beklemem söylendi, kısa süre sonra tek bir kelime söylemeden (ultrason fotoğrafı olmadan) basitçe çıkarılıp elime itildiler. Ofise girdim ve ultrasonda gördüklerim hakkında yorum yapmamı istedim, çünkü bu benim için beklenmedik, korkutucu ve bilinmiyordu. Bana cevap verildi: "Araştırmayı ben yaptım, gerisini doktorunuz size söyleyecektir." En az 2 kelimeyle yorum yapma isteğime göre, bu kişi bana hoşnutsuz bir yüzle aşağıdakileri verdi: "Size her şeyi söyledim, şişmesi var. KEDİ ÖLECEK!" Evcil hayvan sahibine duymak nasıl bir duygu? Söylemeye gerek yok, bu kurumdan hangi durumda kaçtım? Bu "uzman" ın mutlak empati ve profesyonellik eksikliği, hayvanlarla ve sahipleriyle çalışma konusundaki yeterliliği büyük bir soru sormaktadır. Ayrıca, bazı çalışanları müşterilerle iletişim kurmak için eğitimlere göndermek de zarar vermez, ancak kuruluşun kendisinin cevaplarını aşağıda okuduktan sonra bu soru kendiliğinden ortadan kalkmıştır...
Bu klinikten daha iyi bir yer yok. Farklı vakalarımız oldu. Bazen evcil hayvanların hayatlarını kurtarmanın mümkün olmadığı oldu, ama bunun için çok şey yapıldı, inan bana. Doktorlar Tanrı değildir (Tıpta ne var, Veterinerlik Tıbbında ne var). Randevu, ultrason, röntgen, yerinde gerekli olan her şey test edilerek randevu alınır.
Yürüdük ve buraya gideceğiz ve kaliteli hizmet isteyen herkese "Arkadaş" kliniğine başvurmalarını tavsiye edeceğiz.
Bu kliniğe başvurmayı planlıyorsanız, bu incelemeyi okuyun. Sadece acı içinde çığlık atıp ağlamak istiyorum. 09.12'de kısırlaştırma için genç bir kediyi (1 yıl) kaydettiler, yorumları okumadım ve tanıdıklarıma sormadım, ama ne yazık ki gerekliydi.
Herkes sterilize edildi, ne yapacaklarını söylediler, randevular verdiler. Her şeyi gerektiği gibi yaptık, dikişi ve enjeksiyonları işledik
Kedi bir şekilde halsizleşti, ancak biraz yemek yedi ve su içti (ayrıntılar için özür dilerim, ameliyattan önce olduğu gibi normalde tuvalete giderdim).
11 .12 içtiği için kedinin kustuğunu (anesteziden kurtulma ve olası strese atfedildiğini) fark ettiler, ancak iştahı kayboldu, yürüdü, uzandı, vb. fiziksel olarak hiçbir şeyi açıkça rahatsız etmedi
13.12 Kedinin durumu değişmedi ve aynı veteriner hastanesine götürdük, Dr. TABOLİCH EA kediyi inceledi, kötü durumunu abarttığımızı söylediler, ameliyattan sonra midesi iltihaplandı (5 enjeksiyon yaptı!!! Ve damlalık, sıcaklığı 39.1 veya 39 olarak ölçtüm.ı4 bunun normal olduğunu ve EKG'NİN olduğunu söyledi) Dikiş iyiydi, kendileri de söylediler. Doğal olarak korkmuştum, kedi soruyu bile sordu, en azından yaşayacak mı? Bana kendimi sardığımı ve kediyi damlalığa gönderdiğimi söylediler, bu işlem sırasında aynı doktor geldi ve ultrason yaptırmayı teklif etti. Kabul ettim, ultrason yaptılar, ameliyat sonrası gastrit dediler. Kateteri çıkardılar ve yarın damlalık yapılmasına gerek olmadığını söylediler, sadece muayeneye gelip enjeksiyonlar alacaklarını söylediler ve akşamları kedinin çoktan yiyeceğini söylediler, daha fazla tabletin reçetesini içeren bir sayfa verdiler. Bu broşürde muayene sırasında kedinin gastriti ve durumu hakkında hiçbir şey belirtilmediğine dikkat ettim, bu soruyu doktora sordum, "Ultrasonu sizin için maliyete saymadım, endişelenmeyin" diyor. Önerilen pate ve ilaçları daha aldım ve her şeyin yoluna gireceği ve kedinin yemeye başlayacağı düşüncesiyle eve gittim.
Yemeye başlamadım ve ertesi gün 14.12'de kocam kediyi çoktan götürmüştü ve kedinin yemeye başlamadığını söyledi, başka bir doktorun "mucizeleri tedavi etmeye devam etmenize gerek yok" dediği şey. Kocası ayrıca doktorun hayvanın kartına bakmadığını ve ameliyat sonrası enjeksiyon yapması gerektiğine ikna etmeye başladığını da söyledi. Sonra yine de anladım ve 5 enjeksiyon daha yaptım ve şimdiden üç ilaçla bir damlalık yaptım. Kedinin bugün zaten yenmesi gerektiğini söyledi, kocanın öfkesine, bunun dün söylendiğine göre karınıza testler teklif edildiğini söyledim ama ben reddettim. Beni aradı, bana hiçbir şey teklif edilmediklerini söyledim ve bana verdikleri kağıdı gönderdim. Sonra sözlü olarak ne olduğunu söylemeye çalıştılar. Ve yine de testler almadılar.
Kocama muayene ve tavsiye içeren bir kağıt verilmedi. Eve vardığında kedi çok kusmaya başladı ve salyaları akmaya başladı
Kliniği aramaya başladım ve ne yapmam gerektiğini, belki ne tür bir şişlik vb. Sormaya başladım. Bana net bir şey söylemedi.
15 .12 Cuma günü kediyi şanssız bıraktık çünkü her şeyin bir şekilde garip olduğunu anladık. Cumartesi ve Pazar günleri biraz beslenmeyi başardım, ancak kedi uyuşuktu ve bazen salya akıyordu (tuvalete gittim, daha önce olduğu gibi içtim) yine de gideceğinden memnun oldular
18 .12 kedi öldü
Neden bize testler vermediler, vb. hemen kliniğe gittiler ve orada hala insanlar olduğu ve kedinin ölümünü duydukları için doktor alarm düğmesine neden oldu. Zaten bir talep yazdığım anda, güvenlik görevlileri (polis memurları) geldi ve müdür içeri girdi (görünüşe göre müdürün bilgisi olmadan çağırdılar çünkü doktoru çağıran çalışana çok kızmıştı), buna göre hiçbir şeyi ihlal etmediğim için polisin bana karşı hiçbir iddiası yoktu. Sanki sahte bir çağrı yaptığı için müdüre bir uyarı yaptılar. Onlara her şeyi anlattım ve müdürle konuşurken onlara buluşmalarını istedim. O çok kategorikti, onlarla konuşmak istemedi ama kendileriyle buluşacaklarını söyledikleri için onlara teşekkür ederim. Doğal olarak, klinik bunun bir operasyon olduğunu ve risklerin vb. Olduğunu söylemedi, ayrıntıların konuşmasından çıkmadı. Ve artık gastrit hakkında konuşmaya çalışmadım, belki de evinizde zehirli bitkileriniz var. Küçük bir çocukla ne kadar zehirlidir?Kocasına 14.12 için bir taburcu bile verilmediği öfkesine gitti ve muayene sonuçları zaten oradaydı. Hapis cezası olmamasına rağmen.
Güvenlik görevlileri bölge memurunu aradı (bu arada müdür de buna kızmıştı). Sonra kendimiz yanına gittik ve o bir açıklama yazmasını söyledi.
Sevgili Svetlana'nın bana yalan söyleyecek hiçbir şeyi yok, bize ne ve nasıl yaptıklarını açıkça görebileceğiniz bir video izlemeniz var (bu arada, onları gözden geçireceğinizi söylediniz, neden geri aramadınız, söyleyecek bir şey yok mu????)
Tamamen kliniğe güvenmemin benim hatam olduğunu ve belki başka bir kliniğe başvururken farklı bir sonuç olacağını anlıyorum. Ancak asıl soru, kedinin neden gerçekten test almadıkları (belki de dahili bir enfeksiyon vardı), çünkü her şey kedinin görünümünde kötü görünmüyordu, görsel muayenede hemen enjeksiyonlar ve damlalıklar yaptılar ve sonra sadece ultrason yaptılar. Sonuç olarak, kedinin gastriti olduğunu yazmadılar, bu hizmetin bize sadece verildiğini tartıştılar. 15.12 Bu arada, taburcu edilmek için aradım, bunu üç gün yaptıklarını söylediler!!! Bana sadece onu bıçakladıkları ilaçları attılar. Şimdi kedi yokken arkadaşlarımla ilgilenmeye başladım. Ve bir cevabın nasıl ortaya çıktığı klinik sadece para kazanmak için çalışıyor. Ayrıca kötü yorumlar bırakan ve bu veteriner hekimlikten ve çoğunluğundan tamamen memnun olmayan gerçek insanlar var. Ve kağıtların ellerine verilmediğine dair çok sayıda inceleme var ki bu çok garip. Ve eğer bir şey yazmazlarsa, o zaman cevabı size bu hizmeti verdik.
Kendimi çok suçluyorum ve durumu zamanında kendi ellerime tutmadığım için acı çekiyorum, sadece "profesyonellere" güvendim. Ameliyat sonrası gastritten çok garip bir ölüm. Kedimiz doğurgandı (bunlar genellikle herhangi bir yaysızlığa daha az eğilimlidir, veteriner hekimler bile bunu kendileri söylüyor) ve sadece bu klinikte bile reklamı yapılan premium yiyecekleri yedi ve masadan hiçbir şey istemedi veya yemedi.Bu durumda ne yapılabilir, çünkü hayvan ona zarar verdiğini söylemeyecektir. Ve bunun çok iyi bir iş olduğu ortaya çıkıyor. Ve bizim için genç, sağlıklı, güzel ve sevgili bir kedinin büyük kaybı.
Kedinin teşhisi hemen enjeksiyonlar, sonra ultrason ile garipti. Test yok, vb
Bir kez daha güvenlik kameralarınız olduğunu tekrar ediyorum ve bu çok acil durumda onları gözden geçirmenizi öneririm.
Beni tüm kara listelere koyabilirsiniz. Sanırım bir kez daha size dönebilmek için belli ki kendinizden uzak olmanız gerekiyor.
En azından vicdanları olsaydı ve parayı iade etselerdi. Bu parayı bana geri vermeseler de, kedim size kurumunuzu ziyaret ettikten sonra bizim kadar neşe ve mutluluk getireceklerini umuyorum.
Harika bir klinik.
Bence en iyi özel uzmanlar, iyi ekipmanlar.
Dört ayaklı arkadaşlar, "Arkadaş" kliniğinin doktorlarının eline geçerlerse çok şanslı olacaklar.
Svetlana Mikhailovna'ya özel teşekkürler.
Çok iyi vasıflı veteriner hekimler, hayvanlara çok iyi davranırlar, hastalığı tanımlamak için hemen kapsamlı bir teşhis koyarlar, hayvana ne zaman ve ne kadar verileceğini yazdırıp tedavi önerileri verirler ve iyileşene kadar tedaviye eşlik ederler. Aynı zamanda klinik gerekli tüm ekipmanlara sahiptir ve fiyatlar ısırmaz. Kesinlikle tavsiye ederim
Kedimiz Ivi bu klinikte kısırlaştırıldı. Personel mükemmel, istisnasız tüm doktorların hayvanları sevdiği ve onlara karşı saygılı olduğu açık. Evet, pahalı ama buna değer. Klinik, her zaman temiz ve düzenli bir şekilde en gerekli ekipmanlarla donatılmıştır, doktorlar her şeyi tıbbi üniforma, eldiven ve maskeyle yaparlar, bu önemlidir, her yerde böyle değildir. Önce tedavi ettiğimiz, ancak daha sonra ameliyat ettiğimiz bir sapmanın tespit edildiği bir muayenemiz vardı. Doktorlar aferin, kediyi yeterli durumda verdiler, her şeyi gösterdiler ve anlattılar. Bu ameliyattan ne kadar korktuğumu düşünürsek muayeneden sonra sakinleştim çünkü profesyonellere ulaştık! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!!!
İyi hizmet.Kaydoldum, geldim - testler, ultrason vb.Doğru, kedimi mahkum ettiler.Tedavi edilmiyor diyorlar.Uyuyakalmak zorunda kaldım.Gerçek pahalı - ama ne için para ödediğini anlıyorsun.
Harika bir klinik. En son Vetmeditsyn'in katibi ile donatılmıştır. Ama en önemlisi, süper profesyoneller burada çalışıyor. Yetkin ve bilgili doktorlar. Ziyaretçilere dikkat ediyorlar ve hayvanları çok seviyorlar!!!!!!
Kediye çok zor bir durumla davrandılar, yardım için kestiler, başka nereye gideceğini bilmedikleri için birkaç saat sonra başka bir kliniğe taşınmak zorunda kaldılar. Sonuç olarak, kedi 6 saat oksijen altında yattı ve gece öldü, kedinin ciddi bir durumda olduğunu anlıyorum, ancak bunu kesinlikle çaresizce inkar edip denemeyeceğim, bu yüzden oraya gitmeden önce kendinize bakın, Zhodino'da çok daha iyi veteriner klinikleri var ve daha sonra çalışıyorlar.
Kediyi oraya götürdüm. Servis ettiler, aldılar, kedi koşuyor, her şey yolunda. En güzel klinik!
Orijinalini göster · Русский
3
3
Kurumun yanıtını göster
Доминик с торрента
5. seviye şehir uzmanı
8 Ağustos 2024
Bir sokak kedisi aldım, veteriner kliniğinde safkan, kıvrık kulaklı bir İngiliz kısa kafalı için para ödediler. 10kişiden iyi Doktor Aibolit'ten bir kedi için vitaminli 10 şırınga
Kedim aniden çok geğirmeye başladı. Hamileydim, bu yüzden ilk gün bunun toksikoz olduğunu düşündüler, ancak ikincisinde doktora götürüldüler. Gelişmemiş bir hamilelik olduğu ortaya çıktı. Doktorlar acil ameliyat geçirdi. Şimdi her şey yolunda. Teşekkürler.
Hemen ultrasona gidiyorum, yarım saat içinde kan testi hazır, yol boyunca damlalık hazır ve daha küçük kardeşimin kırıldığını anlıyorum. Güzel bir yer ama sadece parayı al. Şahsen ben başka bir yere gitmeyeceğim.
Harika klinik! Kedilerime her zaman yardım ettiler. Elbette önceden randevu almanız tavsiye edilir, ancak acil bir durumda da kabul edebilirim. Çok duyarlı doktorlar. İyi ekipman.
Zor para pompalama. Ödendiği doktorun onayı ve tavsiyesi olmadan 10 şırınga alınıp kasaya gönderilirler. Neredeyse 300 ruble için, sonuca sahip bir kağıt parçası bile verilmedi. Neyi bilmediğiniz bir şeyi iyileştirin.
Teşhis gerçekten iyidir, ancak buna dayanarak herhangi bir sonuç alamazsınız.
Veteriner kliniği mükemmel, orada köpeğime aşı yaptırdım, ilaç alıyorum, veteriner hekimler yüksekte ve komşularım da evcil hayvanlarını buraya götürüyorlar, küçük kardeşlerimiz olan herkese tavsiye ederim!
Ultrason için köpekle kliniğe gittik, miktarı yanlış belirledik, vitaminlerle eve gönderdik, sonuç olarak geceleri erken doğum yaptılar ve neredeyse köpeğini kaybettiler. Köpeğin durumuyla ilgili şikayetler oldu, doktor her şeyin yolunda olduğundan emin oldu. Kreşinize bu kliniğe güvenmek artık arzu edilmiyor
Kabul sadece randevu ile yapılır. Smolevichi'deki klinikten daha az yem ve ilgili ürün var. Doktorlar, Smolevichi'de alım yapanlarla aynı şekilde çalışırlar. Tedavi fiyatları yeterli.
Parayı pompalamak! Belarus'un ortalama maaşını bıraktılar. Hastalara karşı profesyonel bir tutum değil. Yaralanmanın ciddiyeti hafife alındı. Sonucu değiştiremeyen bir operasyon önerilmiş ve gerçekleştirilmiştir. Teşhis tam olarak yapılmadı.
Köpek tatmin edici bir durumda taburcu edildi! Sabah ölü buldular!
Doktor eşekarısı S. M tarafından yardım sağlandı.
Bir kez döndüm. Randevudan randevu alınıp hemen randevu alıp yaklaşık bir saat sonra gelmeleri söylendi. Kafasında yarası olan bir kediyle birlikteydim ve sadece bakmamı istedim. Herkesin kabul edilene kadar bekledim ve benden sonra gelenler bile (kayıt gibi) otururken verileri sordular: telefon, kedinin adı, yaş ve cins. Irkı bilmediğimi söylüyorum ama onlar benim için onun melez olduğunu söylüyorlar ( kedi taşıyıcıda oturuyordu, yani onu göremiyorsunuz), ırkları anlıyorsunuz, cevap HAYIR. Bunun için para ödedim: muayene (yaranın yerini kestiler, bir şeyle güldüler), solucanlardan 2 tablet - 58 ruble!, pire tasması - 10 ruble, bir hap verdiler - 7 ruble! Fiyatlar sessiz korku, tutum kibirli.
Orijinalini göster
7
7
Kurumun yanıtını göster
Андрей Петрович
10. seviye şehir uzmanı
22 Kasım 2023
Tüm personel, hayvanların ve sahiplerinin sorunlarına karşı çok kibar ve özenli! Fiyatı biraz daha düşürmek daha mümkün olurdu - o zaman genel olarak rekabet dışıdır :)
İğrenç bir klinik. Hama'nın çalışanları. Her şeyden önce yönetici. Müşterilerle nasıl iletişim kuracaklarını bilmiyorlar. Sorunları çözmeyi de bilmiyorlar. Müşteri odaklılık sıfırdır.
Hatalarını kabul edemezler. Sadece beşinci noktalarını nasıl kapatacaklarını biliyorlar.
Görünüşe göre bu klinik paradan başka hiçbir şeyle ilgilenmiyor.
Yetkin, düşünceli personel. Büyük bir köpeğe kısırlaştırdılar, her şeyi açıkladılar, gösterdiler, açıkladılar. Her şey yolunda gitti. Tek şey prosedürün maliyetini tam olarak belirtmiyor. Vakaların farklı olduğu açıktır. Ancak en azından +-100 ruble, finansal olarak önceden hesaplamak için.
Labrador yavrusu için iki hafta içinde Svetlana Mikhailovna'ya randevu ve eklemlerin röntgeni için randevu aldık, belirlenen saatte geldik, 4 dakika boyunca kabul edildik, köpeğe dokunmadan doktor fotoğraflara gerek olmadığını, Brit Care yeminin çok kötü olduğunu, Royal canin'deki resepsiyon göz önüne alındığında neyin iyi olduğunu sormadığını söyledi, doktor kediye çok acelesi vardı (görünüşe göre ameliyat için) sonuç olarak Borisov'dan geldiğimiz için 20 ruble ödediler. İğrenç bir tavır.
Harika Klinik! Teşhis için gerekli tüm ekipmanlar var ve hangi doktorlar!.. 🥰
Böcek için teşekkürler!🙏
Orijinalini göster
5
2
Kurumun yanıtını göster
AlehBrak
21. seviye şehir uzmanı
28 Mart 2022
İyi uzmanlara sahip normal bir klinik. Şehrin en uygun yerinde değil, ancak araba ile gidebilirsiniz, otopark var. Fiyatlar ısırıyor, evcil hayvanları da öyle