Dairede ısıtma çalışmıyor, daha doğrusu ısı sayacının altından su akıyor. DPM'YE başvurdular, ancak garanti durumunun geliştiricinin ortadan kaldırmasına izin verdiğini ve apartmandaki ısıtmayı kapattığını söylüyorlar. Son tarihler hakkında konuşmuyorlar.
Ama deneyim var! Aruba evinin dairesinde ısıtma sayacı çalışmıyor, başvuruyu 23 yılında bıraktılar... ve şimdi 10/10/24 ve her şey değişmeden! Ayrıca bir garanti davası!!
OOO "INYUR", Minsk, Prushinsky Caddesi, köy 1, pom. 114 hukuki yardım vaat eden bir kuruluş, ancak aldanmayın, bu sadece isimdir. Bu kuruluşun çalışanları hukuk konularında kesinlikle yetkin değildir. Ücretsiz olan istişarede, onların yardımıyla hazırlanan belgenin durumumda yardımcı olabileceğine ikna oldular, bu da sırayla çok paraya mal oldu ve sonuç olarak sözlerimin sadece yazılı bir yeniden anlatımı olduğu ortaya çıktı. Yapılan hatalarla, sanki danışman dinliyormuş gibi ama derinlemesine araştırmamış gibi, ancak çalışanların yaşı göz önüne alındığında, deneyimden nereden gelmediği şaşırtıcı olmasa da, dilbilgisi hataları hakkında konuşmak genellikle komiktir.
Hiçbir koşulda bu şirketle iletişime geçmeyin, yardım etmeyecekler, sadece sorunlara katkıda bulunacaklar.
Sonbahar, ısıtmanın açılması daireyi sular altında bıraktı, görünüşe göre komşularım var. Acil durum görevlisi yarım saat içinde geldi, ısıtmayı kapattı. Eylemi yapmadılar, birine yazdılar ve verileri mühendise verdiklerini söylediler, 3 gün beklediklerini söylediler ve ayrıldılar. Bir hafta geçti, dairede tadilat yapıldı, alçıpandaki tüm duvarlar boyanacak, nem ve nemliydi. Kimse aramadı, 38 chkalov'a gittim. Başvurum yok. Kimse hiçbir şeyi teslim etmedi. Ertesi gün mühendis bir tapu hazırlamaya geldi ve beklemesini de söyledi, garanti departmanına teslim edeceğini söyledi.
Anladığım kadarıyla tanıdıklarım da (Minsk-mir'de bir daire inşa eden) konuştular ve sorunlarla karşılaştılar, her şey insanların tüm eksiklikleri ve sorunları kendilerinin çözeceği gerçeğine bağlı. Bu tür şeylere izin veren iğrenç ve beceriksiz rehberlik.