Pekala, iki yıl ziyaret ettikten sonra bu şirket hakkında inceleme yazma zamanım da geldi. Dürüst olacağım - eskiden çok daha iyiydi. 17.12 'de Selma Hall alışveriş merkezindeki Zhukova'daki mağazayı 3 ziyaret ettim. Kulağında kulaklıklı bir satıcı benimle tanıştı, öyle görünüyordu ki gözlerinde «Tanrım, her şeyden ne kadar bıktım, bu bitseydi» okumaya başladı. Sadece bir kişi ne ticaret yaptığını ve müşterilerle nasıl çalışılacağını bilmemekle kalmıyor - sıfır katılım, belge bile istemedi. Bu sadece sıradan, insan umursamıyor. Azami. Sıvılar için ödeme sırası geldi. Sadakat kartını sordular. Cevabı hayır verdi. Kartın düzenlenmesi için bir teklif geldi, burnunuzun önüne bir qr kodu koydular. «Doldurun». Dahası, yağlı boya bile - kendimi insanlara işkence ettiğim uzak geçmişten bir Alman gibi hissettim. Aksi takdirde, sadakat sisteminin koşulları hakkında en azından bir kişiden bilgi alma girişimlerime isim verilemezdi. Sürekli sorgulamak, sorgulamak, bilgi aramak zorunda kaldım. Bu mağazada sıvıları koklayamazsınız ve bu nedenle her şey, seçilen üreticinin ürün yelpazesindeki belirli bir zevkin anılarına dayanarak seçilmiştir. Ödediler. Gittiler. Sıvıları paketlerinden çıkarmaya başladılar ve «kiraz-limonun» açılmakla kalmayıp aynı zamanda kullanılmış olduğunu fark ettiler, çünkü kapalı şişedeki sıvı seviyesi ve filmsiz şişede oldukça farklıydı. Bu mağazaya bir daha asla gelmeyeceğim. Arzu tamamen geri püskürtüldü. Alıcılara karşı en korkunç hizmet ve tutum.