İç mekandaki kurumu beğendim. Uygun konum ve fena manzara. İyi ve kibar bir garson. Yanımda sürekli uçan, vicdan azabı duymadan yemeğime oturan bir sinek için üç yıldız çekiyorum. Yemekten zevk almadım, onu sonsuza dek uzaklaştırdım. Ayrıca yiyecekle ilgili sorular, ruloda çok az ton balığı talaşı vardı, tobiko havyarı da azdı, ayrıca, özellikle onlardan bir isim varsa, hiç kimsenin setlere koymadığı uçlardan kesikler koydular. Ruloların kendileri çok büyüktü, onları yemek rahatsız ediciydi.
Ziyaretten o kadar mutluydu ki direnemedim ve hayranlığını teklifler kitabına aktardım!!!! personelin özeninden, nezaketinden, yemeklerin çok güzel sunumundan ve tabii ki yemeğin kalitesinden
Mümkün olduğunca tavsiye ederim!
Evet, alan büyük değil, ama ne kadar iç açıcı ! Temiz ve temiz ! VE en önemlisi LEZZETLİ. Çalışmanız için teşekkür ederim ♥️
Kaza döneminde bu kurumu ziyaret etmekten son derece tatsız bir izlenim kaldı! 11/22/2024 kurumlara geldiler, kız hiç gülmeden ve hoş karşılanmadan bir araya geldi, onun görünüşüne göre, orada açıkça hoş karşılanmadığımızı söylemek mümkündü.. Sonra yerleştik ve menümüz için yaklaşık 7 dakika bekledik, sonuç olarak garson önce bardakları ve kaşıkları getirdi ve sonra menünün kendisine servis yaptıktan sonra sıcak ve suşi getirdik ve sonra en ilginç olanı bekledik, bildiğiniz gibi, gastrofest ziyaretçinin hemen hazırlanması için olmalı, üçüncüsü ise yaklaşık 50 dakika beklemek zorunda kaldık, çünkü anlaşıldığı üzere, bizden sonra gelen paket servis yapan insanlara set hazırladıkları ocakları meşgul ettiler ve sonra tüm paket servis siparişlerini insanlara verdiklerinde bize voilà servis ettiler!! Pratik olarak soğuk olan tatlı tatlı cheesecake ve kapuçino, nedense garsona sordum, ana sıcak yemeğinizden önce hepinize tatlılar mı getiriyorsunuz??? Neye cevap verdi, soba meşguldü ... ve tatlıyı servis ettikten sonra bize tatlı için pişmiş rulo getirdi rulo somonla mı çıkıyor?? Normal mi ? Programın finali, faturayı ödedikten sonra bir süre içkimizi bitirmiş olmamızdı, ben sadece masada dinlendim, garson geldi ve önümdeki kirli ıslak beziyle masamı temizlemeye başladım .... Uluyan soruya, bunu neden önümde yapıyorsunuz diye cevapladı, " kirli masada sizin için ne güzel? Ziyaretçiler için temizlik yapmak gelenekseldir! « Hala masada otursalar ve işyerlerinden ayrılmasalar bile mi? Yani iki çubukta alışılmış mı? Ayrıca, «bazı ziyaretçilerin daha erken gelebileceği için temizliyorum» diye ekledi, ancak hala en az 50 dakikamız olmasına rağmen, kaza döneminde her biri için 2 saat hesaplandığı için ... her nasılsa ... ziyaretçiye karşı bu tutum çok tatsız ve saldırgandır, bu bir hizmet değildir Bu tam bir çirkinliktir ... sanırım yine de oraya geri döneceğim ve şikayet kitabında da bir inceleme bırakacağım.. ve daha önce konteyner için ödeme yaptıktan sonra suşiyi yanımıza bir kaba koymamızı istediğimizi eklemeyi unuttum, bu yüzden garson bize ne suşi ne de kabı getirmedi…