Çocuğa dört diş verdik, seçim bu kliniğe düştü, çünkü birçoğu tam anestezi ile çalışmıyor ve çocuk dişhekimliğinde panik atak geçiriyor, burada gerçekten böyle bir işlev var, ancak 9 yaşındaki bir çocuğun hazırlanması ve tedavisi sırasında karmaşık bir operasyona yaklaşımda sorumsuzluk gördük, bu yüzden oraya iki kez gitmeyi düşünseniz de düşünmemeniz için bu incelemeyi burada bırakıyorum.
Eksileri: - Ameliyattan önce, çocuğun kilosunu ve boyunu kontrol etmeyen bir anesteziste gönderildik, ancak ilaçların konsantrasyonu buna bağlı olmalı, bu parametreleri yerinde kontrol edeceğimizi düşündük.
- Sonra anestezistim ve ben süreç boyunca yürüdük, ne olacağı ve hangi sırayla olacağı ve ameliyata bizzat kendisinin katılacağı
-Daha sonra klinik, ameliyat tarihini iki kez erteledi, bir kez de bu anestezistin katılamaması nedeniyle bunu planlanan saatten birkaç saat önce yaptı.
- Sonunda üçüncü kez kliniğe gittik, zamanında geldik, 20 dakika bekledik (aynı zamanda garip), ancak ofisin hazırlandığını, personelin hazırlandığını düşündük - o anda çok yanılıyorduk.
- Çocuk çoktan içeri girdiğinde, eşim ve ben onunla birlikte geldik, bu normal bir uygulamadır ve burada bizi hoş olmayan sürprizlerle bekliyorduk: anestezi uzmanının sahip olduğumuz kişi olmadığı ortaya çıktı (o anda elbette şaşırdık, çünkü kimse bizi uyarmadı, ama sonra ne olduğunu görmeye başladık)
- Hiç kimse çocuğun ağırlığını ve büyümesini kontrol etmedi (karışımı dedikleri gibi "göze" yaptılar)
- Yanımızda cihazı gazla bağlamaya başladılar (daha önce bir enjeksiyonla başlayacağımızı söylememize rağmen), anestezistte açıkça bir şeyler ters gitti, tüpleri kontrol etmeye, bükmeye başladı - sessizce oturduk ve olup bitenlere şaşkınlıkla baktık;
- Sonra maskesini taktılar, ancak birkaç dakika yerine bu işlem daha uzun sürdü, gaz çocuğa etki etmedi, anestezist şaşkınlıkla gazın tamamen açık olduğunu, tüm bunların garip olduğunu söyledi, tüpü hava geçirgenliği açısından incelemeye başladı (operasyon başlamadan önce bunun neden yapılmadığı belli değil);
- sonra ona sadece enjeksiyonla enjekte edilmesini istedim, bunun için hazırdı, çünkü başlangıçta tam olarak böyle bir düzen söylüyorduk, enjeksiyon uygulandığında anestezist bal personeline damlalıktaki bileşimin ne olduğunu sormaya başladı, şaşkınlıkla düşündüğü kişi olmadığını duydum, bu noktada hazırlığınızın oturmaktan daha arzulanan çok şey bıraktığını söyleyerek dışarı çıktım, çünkü çocuğun 2,5 saat çevrimdışı kalması gerektiğinden dua etmeye gideceğim, ancak burada kliniğin ve doktorların hazırlamadığı pek çok faktör var.
- Kocası kızıyla kaldı, daha sonra çalışma sırasında anestezist ile terapist arasında bir tutarlılık olmadığını söyledi, anestezist, ilgili doktorun anestezinin sona ermesinden önce ameliyata vakti olmayacağından endişelenmeye başladı, doktor ne yapacağını ve nasıl yapacağını bilmediğini, kendinden emin olduğunu söyledi (yani, operasyon başlamadan önce sürecin nasıl gideceğini kendi aralarında tartışmadılar bile).
- Daha önce tartışılanların 2 saati yerine anestezi uzadı, 2,5 + 30 dakika uyku, ama her şeyin iyi bitmesi benim için önemli değildi, tamamlandıktan sonra içeri girdim, doktorlara teşekkür ettim, çocuğun anesteziden nasıl çıktığını gördüm, durum kesinlikle korkutucu, ama beni uyardılar yarı uykuda olacağı.
- Hizmetin bedelini ödedik (1 kalıcı diş dolgusu, süt dişleri için 3 diş derin çürük değil, 3 saat anestezi) 7.180.000 meblağ veya 53.582 ruble.
- ama bundan sonra sıra dışı bir şey olmaya başladı: başka bir doktor dışarı fırladı, ameliyata katılan herkesten hol'e gitmesini istedi, biz sadece çocuğu bilinçsizce sandalyeye oturttuk, oyalanmamız konusunda ısrar etmeye başladı, dedim ki çocuğun yakında eve gitmesi ve dinlenmesi gerekiyor, ama o çok ciddi bir şekilde ısrar etti, Müşteri odaklı bir Klinik olarak tüm yorumları kabul ettiklerini, özür dilemek istediklerini, sürecin organizasyonundaki yaklaşımı düzeltmek istediklerini düşündüm, ancak tam tersini duydum, yeterince Kaba bir şekilde bana, onlara yorum yapma hakkım olmadığını, organizasyondan kendisinin sorumlu olduğunu söylemeye başladım ve sadece çocuğumuzla ofise girmemize izin verdiği için yöneticiyi azarladılar ve para cezası verdiler ve hepsini gördük ve duyduk. Elbette özür dilemedim. Bütün bunlar, henüz aklı başına gelmemiş, kötü hisseden bir çocuğun huzurunda, ama bana öyle geldi ki, doktorun her zaman haklı bir açıklama yapmış olan egosunu değil, her şeyden önce hastayı düşünen bir doktor olarak kalması gerekiyordu. İŞTE benim 7 milyon meblağım için böyle bir Müşteri Odaklılık ve hizmet. Genel olarak bu benim hikayem, Siz bu kliniğe başvurmayı seçip seçmemeyi seçiyorsunuz (
Karmaşık çıkarma işlemi başarılı ve hızlıydı. İyileşme hızlıdır. Bu uzman ekibini bulduğum için memnunum. İstişare ayrıntılı ve bilgilendiricidir, bunun için özel bir teşekkür ederiz.