Her şeyin kabul müdüründen öğrenilmesi gerekiyor, işteki / ödemedeki değişiklikler hakkında açık bilgi tutmuyorlar.
Haftada 7 Cuma, bir haftada bir programda, iz başına çalışıyorlar. hafta zaten farklı. Her şeyi anlıyorum, mücbir sebepler var, ancak işteki haberleri ve ödediğimiz işinizdeki gecikmeleri bildirmeye açık olun!
Mükemmel hizmet ve en havalı personel ve her türlü annam tsurcan ve benzerleri ben. Böyle bir inceleme için doğum yapardım. Kuchurgan'a bir şey sokup kendiniz götürmekten memnun değilsiniz. Nankör yaratıklar. Size bir kuruş karşılığında bir iyilik yapıyorlar ve siz hiç utanmadığınız için sikişiyorsunuz. Ve kocamı Rus ordusuyla pis bir süpürgeyle Turkan'a götürürdüm. İnsanlar değil, yaratıkları ve domuzları, her şeyi mahvedip mahvediyorlar, kendileri boklarında oturuyorlar, bu yüzden hala geri kalanını dışkılarıyla lekelemek istiyorlar
Dürüst olmak gerekirse, şu anda kapalı sınırlarla ilgili sorun olmasaydı , asla !!!! "Ekspres postamızdan" "ekspres" kelimesiyle hiçbir şeyden yardım istemem.
Paket için sürekli uzun süre beklemeniz, para göndermeniz vb. Genel olarak beş gün boyunca, Pazar günleri kapalı, bu nedenle bir gün daha uzun süre beklemeniz gerekiyor!!! (Pazar günü karada çalışsalar da) Her şey bizim aracılığımızla elimizde.... Temel hizmetler bile . Sadece sınırların kapalı olduğu gerçeğinden yararlanıyorlar.
Teslimat veya diğer hizmetler için ödeme yaparken, bu tamamen ayrı bir konudur!!! Bu, para birimini (dolar, euro) kabul ettiğimiz anlamına gelir, ancak Pirivskaya'mıza ve sonra sadece Grivnası'na yeniden hesaplayarak))) veya hemen pirimlerle) ve Ukrayna'da para birimini değiştirip Grivnası almayı reddediyorlar, ettm ile bağlantılı olarak, genellikle nifiga'nın karlı olmadığı ortaya çıkıyor) (genel olarak her zamanki gibi her şey aldatmacadır)....
Bu hizmetlerden sonsuza dek vazgeçmek için sınırların açılmasını bekliyorum...