Небольшой с виду магазинчик , но внутри очень большой ассортимент всего чего только пожеоо др анте , цены приемлемые.
И да - понравился продавец (имя не запомнил) , мужичек такой бодренький - все рассказал , показал , все на позитиве , старался предложить варианты подешевле при сохранении качества, а еще помогли с загрузкой купленной мной косилки - которую я искал по всему городу а тут нашел ;)
Korkunç personel ve Elektrikli Alet dükkanı veya IP Makarov S.P.- aka Volodin Sergey, St. Glinka D.2'de, patronlarıyla birlikte kaba ve kaba personel!!!
28 Aralık 2019'da kutuda 57.900 ruble karşılığında yeni bir benzinli kar küreme makinesi olan ENIFILD EN 9061e'yi satın aldım.
Satın aldıktan 15 gün sonra kar üfleyiciyi monte etmeye geldik, böylece iade yapılamayacaktı.
İş günleri olmadığını söylediler (mağaza 3 Ocak'tan itibaren her zamanki gibi çalışmaya başlasa da bu gün bana kar küreme için 2 litre motor yağı sattılar ve çek vermediler, yağ yeni ekipmanlarla birlikte gelmelidir.)
16 Ocak'ta, çok memnun olmayan gergin Makarov / Volodin Sergey (mağazanın sahibi) ve Shkred Anatoly (çilingir) toplamaya geldik. Kutuda montaj kitabı yoktu (literatürün geri kalanı ingilizce'dir), 6 ileri vites yerine 5'i vardı (yanlış modeli sattılar). Topladılar, kurdular ve kederle ikiye böldüler, ancak kar üfleyiciden yanmış kauçuk kokusu geldi, hızlar uçtu.
Sergey ve Anatoly bunun normal olduğuna dair güvence verdiler, alıştıracaklar, çünkü ekipman yeni ve ayrıldık.
O gün kar yoktu ve denemek için sabırsızlıkla kar bekliyordum.
28 Ocak'ta kar yağdı, kar üfleyiciyi garajdan dışarı fırlattı ve hangisine değil, durmaya çalıştı ve hepsi bu. Anatoly ile Sergey'i aradım, 2 hafta sonra geldik (yol boyunca kar olmaması için hava beklediler). 2 saatten fazla çalıştık, söktük, monte ettik, düzenledik ve sonunda başlattık. Kauçuk kokuyor, hızlar uçuyor, şimdi karakteristik olmayan bir gürültü ortaya çıktı, sanki bir şeyi sürüklüyormuş gibi (kolu elastik bir bantla veya iple bağlamalarını söylediler, böylece uçmuyorlar, her şey işe yarıyor, yola çıktık).Garaja sürdüm, test edemedim.
19 Şubat'ta kar yağdı, kar üfleyiciyi yuvarlamaya çalıştı, ancak başarılı olmadan hapşırıyor ve homurdanıyor. Sergey'i Anatoly ile yedinci dizine kadar nazik bir sözle hatırladım. Tekrar aradım, muhteşem üniteyi düzene sokmamı istedim. 25 Şubat'a geldik, @ 1.5 saat boyunca arabayla uğraştık, başlattık, ancak her 15 dakikada bir durdu, hızlar artık sürekli uçuyor, seviye 80'in ustalarına tekmelemelerini tavsiye ettiler, ancak ısındığında durmayı bırakacaklar (ilginç bir şekilde, + 25 derecelik ılık bir garajda saklandı ve dondu). Ertesi gün garajda başlatmaya çalıştım, ama hiçbir şekilde, kampanyayı mükemmel bir şekilde ayarladılar. Tükürdüm, küreği tekrar aldım ve devam edin, karı dağıtın. İşte bahar geldi.
16 Aralık'ta geldi, taze benzinle doldurdum, başladım, ancak 8-10 kez. Isındım ve yarına bıraktım, çok az kar yağdı.
17 Aralık'ta garajdan attım, kederle başladım, her zaman olduğu gibi yanmış kauçuk kokusu aldım. Kar küreme makinesiyle ilk temizliğimi videoya bile çekmeye karar verdim, elbette belirtildiği gibi 15 metreye değil 4-5 metreye attım. Kar yaklaşık 10 cm hafif ve yumuşaktır, normal görünüyor, ancak kauçukla kokmaya başladı, yaklaşık 10 dakika sonra siyah duman düştü, bir atış gibi yüksek bir patlama oldu ve KAR üfleyici öldü. Kısacası, satın alma işleminden itibaren toplam 2,5-3 saat arasında çalıştım. Hemen Elektrikli Aleti aradım, arızayı bildirdim ve onarım için getirmeyi teklif ettim, bana geçen gün Anatoly veya Sergei'nin gelip her şeyi tamir edeceklerini söylediler. Ve dinamo başladı, ya şehirde değiller, ya zamanları olmadı, ya meşguller vb.
27 Aralık'ta mağazaya Makarov Sergei'nin yanına geldim, ancak bunun Sergey Volodin olduğu ve Makarov Sergei'den oda kiraladığı ortaya çıktı. Bu yüzden başlangıçta bir şey için Makarov gibi davrandım. Burada en ilginç şey başladı, gelmeyeceklerdi, garantinin sona ermesini beklediler ve beni bir yere gönderdiler. İstediğini yap, yine de ne onarımları kabul etmeyeceğiz ne de geri ödeme yapmayacağız:
- Shkred Anatoly, bağırıyor: "GARANTİN ÇOKTAN BİTTİ, MAĞAZADAN GİT, YOKSA POLİSİ ARAYACAĞIZ.”
Sonra Volodin Sergey mağazadan kaçtı, siyah Juk Nissan'ına eğildi ve gaza girdi.
Ben Anadolu'nun arkasındayım, arka odadayım, polisin öldürüldüğü gibi çağrılmasını haykırıyor, bir yetişkinin canlandırdığı bu sirkten neredeyse gülerek ölmedim, bana "adam" gibi geldi.
Bir kez daha onarım için kabul edilip edilmeyeceklerini sordum. Hayır dediler!
Mağazadan ayrıldım. İnternette bir avukata ne gerektiğini okudum, bir avukat buldum, durumu özetledim. Avukat Elektrikli El Aletleri için bir talep yazdı, sipariş verenlere postaladı ve bekledi!
Volodin Sergey, 31 Aralık'ta ipek ve şefkatli bir sesle arar ve mahkemeye gitmemenizi ister, her şeyi tamir edeceğiz, 12 Ocak'ta onarım için getireceğiz. Geri getirdim, onarıma verdim ve onarım için kabul ettikleri kağıdı 1,5 saat alamadım, belgelerle ilgili olarak hemen öfke nöbeti geçiriyorlar! Taburcu oldular, imzaladılar ve ben ayrıldım.
6 Şubat 2021'de Sergey arıyor, 15 dakika içinde gelip al, kargoyu aradım ve almaya geldim. Yapılan çalışmalar hakkında bir belge ve ödeme için bir çek istedi. Yeni bir şekilde öfke nöbeti, "Kendime izin verdiğim şeyi al, öde ve git. Bir saatlik müzakereden sonra Sergey Volodin, garantiye not koymamak ve çek yazmamak için KAR üfleyiciyi ÜCRETSİZ olarak almayı teklif etti. Ücretsiz onarımları reddettim ve her şeyin uygun şekilde yapılması konusunda ısrar ettim. Bana bir çek yazıp garanti kartını doldururken Anatoly sessizce kar üfleyiciyi sokağa çekti, bir kargo taksisinin şoförüne başladığını gösterdi ve onları arkaya yüklediler. Yine ne tür bir Sirk olduğunu sordum, bana zamanın olmadığını söylediler, yanlış bir şey olursa sürücüye her şeyi gösterdiler! Belgeleri de eve götürdüm.
7 Şubat 2021'de başlıyorum, biraz kauçuk gibi kokuyor ama kritik değil. 40 dakika çalışıyor, yine siyah duman, keskin bir yanmış kauçuk kokusu, pamuk var ama durmuyor, bir patlama ortaya çıktı, kendisi sürüyor, burgu dönmüyor, hız koluna tepki vermiyor, gaz çalışmıyor, düğmeden kestim. Volodin'i arıyorum, telefonu almıyor, ne olduğuna dair bir mesaj ve What Sapp ile ilgili bir video attım. Bana onarım garantisi vermediklerini ve görüşürüz diye cevap verdi!
Bay Elektrikli El Aletleri ve Makarov Sergey'e anlaşmanın feshedilmesi için dava açtı!
Mahkemeyi kazandım, kusurlu olanı veya daha doğrusu iki farklı kar üfleyiciden toplandım, mahkeme masraflarını ödedim, artı tüm masrafların% 50'si para cezası!!!
Bu mağazayı kimseye tavsiye etmiyorum!
Продавцы абсолютно не заинтересованы в продаже своих товаров, общаются без всякого желания, приезжали с целью приобрести мопед, в итоге на двух из них нет ценников, остальные не собраны, человека, который собирает, сегодня нет, будет завтра, за полторы тысячи соберет, если поршневую не меняли, то договоритесь в ним об этом еще за какую-то сумму, естественно развернулись и уехали, купили мопед в другом магазине, полностью собранный с залитым бензином, за 15 минут!
Прекрасный магазин инструмента. Постоянно берем у них. В наличии все что нужно есть. Знают о том, что продают ВСЁ. И это прекрасно. С большим удовольствием обращаемся к ним. Цены шикарные. Индивидуальных подход. Работаем с ними по безналу. Закидываем депозит и берем расходники, типа диски, полотна, шлифлисты и, собственно, сам инструмент.
Замечательный магазин, уютный, Вежлевый персонал, всегда покупаю леску для триммера ребята всё расскажут и покажут. Всем рекомендую! Удобное место расположения. Есть мастер, ремонтировал у него триммер, быстро и дешево.
Действительно персонал не приветливый, общается и что-то объясняет не охотно. Ассортимент конечно не маленький но я считаю вежливость и порядочность должно быть на первом или втором месте
Çok kaba ve kibirli bir şekilde iletişim kuruyorlar, kaba davranıyorlar, müşteriye malları açıklamakla ilgilenmiyorlar.
Fiyatlar çılgınca, oraya gitmenizi, zaman ve para harcamanızı bile tavsiye etmiyorum.
Приехала за помощью в сборке триммера. Сын на СВО, поэтому пришлось обратиться за помощью к специалистам. Была послана по месту покупки самым безобразным образом. Покупала в Москве. Не советую обращаться, если покупали товар не у них. Никогда раньше не сталкивалась с таким подходом.
Постоянный клиент этого магазина, посему очень запоздало пишу отзыв, основанный на собственном длительном опыте.
Из плюсов:
1) ассортимент достаточно большой.
2) Есть один продавец (либо начальник, либо хозяин этого магазина), который, хоть и не сильно вежлив, но хотя бы разбирается в товаре и может что-то подсказать. На этом плюсы, на мой взгляд, кончаются и начинаются минусы...
Минусы:
1) Завышенные цены. Для понимания, лазерный нивелир мне продали за 6500, в то время как в интернет-магазинах он стоит 4600. И если бы не необходимость срочной покупки, никогда бы не стал этого делать в этом магазине.
2) Абсолютно некомпетентные продавцы. Как я уже сказал ранее, есть один, хоть и не сильно вежливый, но все же компетентный, остальные ... не вежливые и некомпетентные... Опять к же покупке нивелира. Стоит на витрине несколько приборов, попросил рассказать продавца об их отличии... фраза продавца (того, что помоложе), как приговор: "Я В НИХ НЕ РАЗБИРАЮСЬ!"
Дальше еще интереснее... марки изделий назвать не могут (ограничиваясь термином "китай"), что идет в комплекте не знают (мой сначала заявлялся со штативом, оказался без него), фразы продавца "а хрен его знает", "...а если он (видимо, хозяин заведения, прим) завтра привезет еще что-нибудь, я должен в этом разбираться"? И т.д.. Ну как объяснить человеку, что ... должен!
Потом на подмогу подоспел продавец постарше. Тот сразу начал с места в карьер: "не надо обращаться ко мне на "ты"", хотя и такой привычки в общем то не имею...
В общем к посещению, увы, не рекомендую, если покупка не срочная, закажите в интернете, целее будут и деньги и нервы.
Очень хамский персонал, разговаривают грубо хомят. На входе в магазин спросили-" вы жалом поводить или покупать". Работают без кассового аппарата что является нарушением закона. Вобщем мрак ,никогда туда больше не приду.