Elız ile tanışmam, meslektaşlarımın Doğum Günüm şerefine bana verdiği hediye sertifikalarıyla başladı. Çok geciktirmemeye karar verdim ve onları kullanmak için Korona alışveriş merkezindeki Denisovskaya'ya gittim. Salon şık görünüyor, kaliteli giysiler, gömleklere olan sevgimi bilerek sertifikaların ötesine geçmekten mutluluk duyacağıma karar verdim. Ve işte o an, mallar zaten pakette ve görünüşe göre çok az şey için - sertifikayı çıkarıyorum. Danışman ona bakar ve "mühür nerede?" Mühürleri veya başka herhangi bir şeyi nereden bildiğime çok şaşırdım: Bana hediye ettiler. "Mühür olmadan satamam" dedi. "Sertifikaların düzenlendiği ve mührün çekildiği yere gidin!" Burada ne alakam var, umurumda değil mi? Bana bir sertifika verildi, işlem numarası ve tutarı eklenmiş bir çek verildi. Çalışana meslektaşını başka bir salonda aramasını ve bunun yardımcı olacağı umuduyla her şeyi kendisi bulmasını önerdi. 21. yüzyılda KOCAMAN, kalın bir dosya çiziyordu ve salonun telefonunu bulmak için saygısız olmaya başladı. Klasörden numarayı aramaya çalışırken yanlış bir yere giderdi. Diyor ki: "Numarayı değiştirdim Yapabileceğim hiçbir şey yok oraya gidin!" Ne yapabilirim, toplandım ve gittim, sanırım tamam, belki her şeyi oradan satın alacağım. Varışta aynı şeylerin bulunmadığı için kızgındı ve mührü sormaya başladı. Resepsiyonist son derece kibardı ve birinin mühür istemesine şaşırmıştı. Her şeyi öğrenmeye başladım. Bunun için ona çok teşekkür ederim. Denisovskaya'daki salonla aradılar ve sonunda tanıştılar ve temasları buldular. Denisovskaya'dakiyle aynı KALIN klasördeki mührü iptal etme emrini aramaya başladı! Bu biraz zaman aldı, ondan mührü bana koymasını ve Tanrı'yla birlikte gitmeme izin vermesini istedim. Ben sadece seçtiğim şeyi boşa harcamak istiyorum. Dedi ki: "Ama mührü koyarsam hatamı kabul ederim!" Evet, bu konuda tamamen haklı, AMA ALICININ BUNUNLA ne ilgisi var? Denisovskaya'ya geri döndüm, her şeyi bir özür ve indirim kartıyla başarıyla sattım, bunun için teşekkürler. Ancak ailem ve ben hayatımızın bir buçuk saatini harcadık, kimsenin bana geri vermeyeceği, böylece 2 salonun mührüne ihtiyaçları olsun ya da olmasın nihayet düzenlemelerini öğrenmeleri için. 90'lara geri döndüğüme dair keskin bir his vardı. Sorunu derhal çözebilmek için bilgisayar yok, hızlı iletişim yok, tüm salonlar için baş uzman yok. Ve en önemlisi: Ve burada müşteri, eğer sertifikam varsa, şirket çalışanları bunu verdi mi? Neden gidip mağazaların hangi yönetmeliklerini öğrenmeliyim? Mallar harika! Ancak satıcıların ve yöneticilerinin seviyesi aynıysa, uzağa gitmesi pek olası değildir... Bu şirketten sertifika alırken dikkatli olacağız.
harika bir mağaza, dün orada bir gömlek aldım, satıcılar modeli tavsiye ettiler, personel mükemmel, her şeyi beğendim, tek dezavantajı, bir soyunma odası beklemek zorunda kaldım.
Bilmiyorum, mağaza veya ürün hakkında yorum yazmanız gerekiyor mu bilmiyorum. Ürün hakkında ise, o zaman bu şirketin gömleklerini her zaman alıyorum, yüksek kaliteli, uzun süre yeterli, yıkanmıyorlar. Belirli bir mağaza hakkında ise, tüm standartlara uyulursa, danışman iyi bir kadındır, seçilmesine yardımcı olmuştur.