18 Temmuz'da televizyon sipariş ettik, parasını ödedik. Teslimat 18.00-21.00 arasında planlandı. Maalesef teslimat yapılmadı. Hiç kimse malların stokta olmadığını bildirmedi, bunu ancak ertesi gün 8.30'da 19.07'de kendimiz aradığımızda öğrendik (ödeme geçmesine ve sipariş numarasını vermesine rağmen). İletişim merkezini 20.28 18.07'de aradılar, ancak kimse cevap vermedi (çalışma modu 8.30-20.30). Çocuklardan ve torunlardan anneye doğum günü hediyesi işe yaramadı, bu çirkinlik. Çok ciddi, çok tatsız bir şekilde hayal kırıklığına uğradık.
Aldığımız paranın her şey bizim hatamız olmasa da 15 iş gününe kadar beklemesi gerekecek ve bu küçük para değil.
Hizmet çok kötü. Bir duruma göre değerlendirdiğimi anlıyorum ama büyük ölçüde hayal kırıklığına uğradım.
Ama ben hizmet konusunda şanssızdım. 20 Nisan'da 205 ruble için kedi maması sipariş ettim. En yakın teslimat 23 Nisan'da saat 13'ten itibaren yapıldı. 23 Nisan teslimat gününde bana bir mesaj geliyor: teslimat iptal edildi. Ofise yapılan bir aramada, malların stokta olmadığı ortaya çıktı. Soruma, neden şu anda aynı yemi sipariş edebiliyorum, ancak 45 ruble daha pahalı, bana cevap verdiler:
«Bu özel yem stokta yok, sizden önce satın almayı başarmış olmalı."
İlginç bir sistem ortaya çıkıyor. Mallar için rezervasyon yapmadan sipariş veriyorum, 3 gün bekliyorum ve teslimat gününde bana teslim edilmeyeceklerini ve daha hızlı kullanmam gerektiğini öğreneceğim. Ama daha hızlı olamazsın, çünkü en yakın teslimat gününü seçtim. Neden bunu satın alabilirim, ama daha pahalı - soru. Birinin siparişimi neden satın alabileceği de belli değil. Çok olumsuz izlenimler.