07.02.2024 я впервые обратилась за помощью в данный травмпункт. Войдя в помещение, сразу была приятно удивлена и обрадована отношением персонала. Везде чистота, достаточное количество скамеек и стульев для людей с различными травмами. Очень вежливая и оперативная сотрудник регистратуры для первичных пациентов, доброжелательная и заботливая врач-рентгенолог. Но особенно мне повезло попасть на прием к прекрасному специалисту, врачу-травматологу Трофимовой Маргарите Андреевне. Именно она, ее профессионализм, внимание, чуткость и тактичность, позволяют сделать вывод о том, что руководство данного медицинского учреждения уделяет много внимания подбору высококлассных кадров, ориентируясь на на специфику тяжелейшей работы с пациентами. Маргарита Андреевна- молодой,но уже достаточно опытный высокопрофессиональный специалист. Ведь, втечение непродолжительного времени расспросив меня о подробностях моего неудачного падения на лёд и осмотрев мою руку, она направила меня на рентген с предварительным диагнозом, который полностью подтвердился по результатам рентгена. Я очень благодарна ей за понимание и терпение при общении с такими пожилыми людьми, как я. Ещё раз спасибо ей и руководству поликлиники за человеческую атмосферу, которую создаёт персонал данного медицинского учреждения.
Bu kuruma travma ile başvurdu.
Kişiye yardım etmek için ilgi yok:
- Hoşnutsuz bir görünüme sahip bir hastaya bakıyorlar, "Buraya ne saklıyorsun? Saatin kaç olduğunu görmüyor musun?»;
- Tüm bilgilerin nasıl davranılacağı, ne yapılacağı ve ne kadar hızlı bir şekilde çekilmesi gerekiyor, travmatoloğa danışmak asasız "Sıfıra" çekiyor;
- tam kayıtsızlık;
- Tek bir arzu, gereksiz tıbbi cihazları satmaktır.
Çok derinden umuyorum ki, başınız belaya girerek çevrenizdekilerden de benzer bir tavırla karşılaşacaksınız...
Yüce Allah beni bağışlasın
Merhaba. Bugün kayıt ofisine geldik, kayıt ofisine bu kıza döndük, iyi duyamadığımızı sorduk, böylece başını bize kaldırsın, çünkü duymakta güçlük çekiyoruz ve dudaklarından okuyoruz ve ne yazık ki bizimle buluşmaya gitmedi, burada pencere uygun değil ve başarılı değil, pencere çok kısaydı, çünkü onu göremedik ne eğildi ne de ayaklarıyla yükseğe kaldırdık, çünkü çok uzaktaydı, bilgisayar başında oturuyordu ve başını indirip konuşuyordu ve biz onu duymuyoruz ve görmüyoruz. Onun dediği gibi, onun iyiliği için ayağa kalkması istendi ve cevabı duymayan insanlara karşı kabalık, neden sizinle iletişim kurayım??? Düşüncelerine şaşırdık, evrakları doldurması için gerekli soruları cevaplaması gerekiyor.. Sizden bu durumu anlamanızı, duymayan insanlara karşı kibarca davranmanızı, kaba davranmamanızı ve tavrın çok kaba olmasını rica ediyoruz. 12/22/2024 , 13:00 tarih ve saatini bu saatte bırakacağım, ona sizden şikayet edeceğimizi söyledik, o yüzden şikayet edin, adı ve soyadı, soyadı olmayan bir etiketi yoktu. Sıra arkamızda bile durdular ve böyle bir manzaraya şok içinde baktılar, onlara bunu sorduk, bize karşı normal mi davranıyor? Diğer insanlar şokta durdular. Hiçbir şey yapamadılar. Fotoğrafını yüzüne tanıyabilmeleri ve bu durumu anlamak için müdüre yaklaşmak istemeleri için yumuşak bir şekilde çektim, çok sinirlendi ve memnun değildi, çok kibar değildi, sonra fotoğrafını göstermeye karar verdiler, çünkü daha önce yukarıda anlattığım gibi bir isim veya soyadı yok. Lütfen onunla ilgilenin, böylece özel hastalara bu şekilde davranmanın nasıl gerekli olduğunu anlasın, işte kolay bir iş olmadığını anlıyoruz, ancak hastalara bu şekilde davranılamaz. Fotoğrafın silinmesini istedi, tabii ki onunla silindi. Biz sadece özel insanlara karşı bu tutuma çok şaşırdık. hepsi bu kadar. Teşekkürler.