Cuma'dan bir saat sipariş ettim, satıcı Fedex aracılığıyla gönderdi, bir süre sonra vatsap'ımı ve postalarımı, sitelerine bir bağlantı içeren bir tür Emex'ten agresifçe mesajlar atmaya başladılar ve gümrükleme için bir komisyoncu kiralamayı teklif ettiler, bu ofis Fedex'in aracısıdır, kurnaz bir sistemleri var, biri 4000 tng için ücretli, diğeri ücretsiz, ancak toplanan belgelerin Pavlodar'da yaşarken Almatı'daki gümrük bürosunda verilmesi gerektiğini söyleyen iki seçenek var! Sitedeki metin, okumakta zorlandığımız açık gri bir yazı tipiyle çizilmiştir, her şey bağımsız gümrükleme düşüncesinden vazgeçmeniz için bir ipucu ile yapılır! Evet, prensip olarak hiçbir şeyi çözmemeyi tercih ederim! Ve paketi al! Onu geri gönderin! Sizi anladım! Juma'dan başka hiçbir şey sipariş etmeyeceğim ve başka bir yerde Fedex / Emex.kz teslimatını görürsem oradan satın alma sorunu kapatılacak! Bu, malları sipariş ettiğiniz anlamına gelir ve bir süre sonra, 100 $ 'a kadar olan ve 500 goamm ağırlığındaki tek bir mal için gecikme ödemeniz gerektiği gerçeğinden önce sizi koyarlar! İşte Aliexpress'ten 100 $ 'dan bile ne kadar sipariş verdiğim ve çok daha fazla ağırlığa sahip olduğum, her zaman kazpost aracılığıyla teslim edildikleri ve hiçbir şey empoze etmedikleri ve belgelerin kaydı ile ilgili hiçbir soru söz konusu değildi! Bu yaklaşımla ofisiniz bize kök salmayacak!
Hizmet sadece alt kısımdır. Bildirim yok (sms yok, haberciler yok, hiçbir şey yok), her şeyi kendiniz yaparsınız, ararsınız - paketin durumunu kontrol edersiniz, gümrük için "ücretler" ödersiniz.