Kuruluşun Yandex'te neden düşük bir 4,1 derecesine sahip olduğunu bilmiyorum. Bence her şey yolunda. Elektronik kuyruk, kibar operatörler. Evet, bekleme odası küçük ama ben orada salonda toplam 3 kişi bulundum (belki şanslıydım). Eh, kağıtları elle dolduruyorlar, ama ben sadece imzalar koydum. Zamanla, hizmet sözleşmesinin sonuçlandırılması kuvvetten 10 dakika sürdü.
Otoparkta sorunlar var ama personelin suçu değil. Ve böylece her şey oldukça hoş.
Elektronik kuyruk ve her uzmanın bir bilgisayarı var, ancak bekleme odası 10 kişiden çok küçük ve zaten sokakta duruyorsunuz ve en anlaşılmaz olan her şeyi manuel olarak dolduruyorlar ve bu süre çok uzun
Mükemmel hizmet! Elektronik kuyruk sistemi kuruldu. Salonda yeterli uzman var. Sözleşmenin resmileştirilmesine ek olarak, beraberindeki soruları da cevapladılar. İşte istedikleri zaman yapabilirler)))
Hangi kapıya gidileceğini hemen anlamadım, sonra nasıl girdiğinizi, soldaki kapının bireyler için, sağdaki kapının tüzel kişiler için olduğunu söylediler.
O sırada elektronik kuyruk yoktu.
Oda dar, bölmesiz işyerleri var, bu da resepsiyonda başka insanlar yan yana oturuyorsa çalışanların işitme duyusu üzerinde çok kötü bir etkiye sahip.
Bana çok yetkin bir çalışan hizmet etti, her şeyi çok iyi ve kibarca açıkladı.
Genel olarak, her şeyi beğendim, büyük bir eksi, bu bölümlerin olmamasıdır, bu yüzden duyulması zordur.
Bu Aralık 2019'daydı, dikkatsizliğimden kaynaklanan borç nedeniyle çağrıldım. Çalışanınız durumdan çıkış yolunu doğru biçimde ve profesyonelce açıkladı ve hızlı bir şekilde belgelendi. Hiçbir zaman telefonla hızlı bir şekilde iletişim kurmadık, Ocak 2020'deki belgeleri teslim ettim. kuruluşa güvendim. Teşekkürler.