Bu yüzden 3 kez seyahat ettim. Süspansiyonu en son tamir ettiğimde, sonuç olarak onarımdan sonra darbeler kaldı. Başka bir servis istasyonunda teşhise gittim ve dengeleyici burçların ve destek yataklarının ihmal edildiği, ön direğin yanlış tarafa değil 180 dereceye vidalandığı, böylece yayın gövde gövdesine sürtünmeye başladığı ortaya çıktı. Direksiyon simidi takılmaya başladı, kontrol ettiler, somun sonuna kadar bükülmedi. Yüzüncü yıl müdürü sürekli dişlerini konuşuyor. Çok bulutlu YÜZ, kimseye tavsiye etmiyorum!!!!
Ya tamir etmeye ya da park sensörlerini doğrudan sokağa koymaya çalıştılar. Bunun için boks bile bulamadılar. Sonra bahçeden sürdüler çünkü çekici kamyondan başka bir arabayı boşaltmak gerekliydi. Genel olarak, ne olursa olsun, araba servisi değil.
2 kez geldim, müşterilerle sıfır düzeyde iletişim kurdum. İşçiler merhaba kelimesini bilmiyorlar. Şu anda meşgul olduğumu duyduğum yağı değiştirebileceğiniz sorusuna, siparişleri kabul eden kişi bunu yanıtladı.
Beyler, bu yüzden çok uğraşın. Bu sadece işin en kötüsü ve tutumu ve kalitesidir. Söylediklerini aptalca yapıyorlar, tekerlekteki çığlık sizin için ön ölçüye göre cv mafsal tertibatının, göbek tertibatının, kalodokların ve gıcırtıların yerini alacak, yedek parçalar için maksimum yükleyiciyi kimse bir düğümde ayrı ayrı satın alabileceğinizi düşünmüyor bile, bu en az 2 kat daha ucuz olacak. Maaş için seçenekler görünüşte bir tedarikçi tarafından bahane edilmiyor. Kısacası, 35 yıllık makine kullanım deneyimimin en kötü yüzü.
1akb.by , bu yerde pil satmayı hiç tavsiye etmiyorum, bir pil satın aldım. Farklı yerlerde, ancak burada bütün bir görev tamamlandı, çabalardan sonra şirket zar zor taviz verdi ve ek ücretle başka bir pil verdiler, bunun alıcıya karşı dürüst olmadığını düşünüyorum.
Orijinalini göster · Русский
1
2
В
Вадим Тилльманн
14. seviye şehir uzmanı
17 Ağustos 2024
Park sensörleri kurmak gerekliydi, her şey niteliksel olarak ve öngörülen sürede yapıldı, fiyatı çok hoştu, mal sahibi süreçleri kendisi yönetiyor, her şeyi net bir şekilde tavsiye ediyorum.
1) mükemmel hizmet, malzemelerin kalitesi hakkında şikayet yok
2) Çok yardımsever ve iletişimsel personel, herkes size söyleyip tavsiyede bulunacak
3) Minsk'in en iyilerinden biri veya biri daha döneceğim
Orijinalini göster · Русский
4
2
Kurumun yanıtını göster
Александр Л.
8. seviye şehir uzmanı
28 Ağustos 2024
Makul para için yüksek nitelikli hizmet. Arabanın klimasını teşhis etmek için aradım, bir saat sonra servis istasyonundaydım. Tüm ustabaşılar meşguldü (servis istasyonunun sahibi teşhisi yaptı). Ne kadar borcum olduğu sorusuna cevap verdi: "Tanrı ile birlikte gidin." Yarın tamir için gidiyorum. Bundan önce burada da servis edildim, kesinlikle tavsiye ederim.
İyi tutum. Mükemmel uzmanlar. Beklemek için zaman yoktu ama arabayı park yerinde bırakarak buluşmaya gittiler ve hazır olduklarında bilgilendirildiler.
Bu servis istasyonunun çalışanlarına çok teşekkür etmek istedim. Motorun ve türbinin acil olarak değiştirilmesi ve ilgili çalışmalarla bağlantılı olarak ele alındı.Mastre alıcısı, her zaman bağlantıda, arızalı parçaları değiştirme ve yedek parça bulma konusundaki öngörülemeyen sorunları tam tavsiye ve yedek parça fiyat aralığı ile hızla çözdü. İş verimli ve hızlı bir şekilde yapıldı, araba basit,uçuyor,şimdi. Bu servis istasyonunu tavsiye ederim
En azından teşhis alıcısı değişene kadar bu şirkete tavsiyede bulunmuyorum. Arabayı kontrol etmeden sözlerime göre kabul ettiler, parçayı (dişli kutusunu) değiştirmeye karar verdiler, sonra tamir etmeye karar verdiler (500 ruble - aynı teşhis uzmanından sonra kutuları tamir eden şirketten), birkaç kez attılar ve sonuç olarak arızalı bir duruma geri döndüler. Alıcının arızayı doğru bir şekilde belirlemediği ortaya çıktı, bu da bana yuvarlak bir meblağa mal oldu (1200 ruble - s / s olmadan). Aslında, "garajlarda" bir kişi arızanın sık ve önemsiz olduğunu, işin fiyatının 12 ruble olduğunu belirledi. Yani burası gitmeye değer son yer.
Bugün akünün, jeneratörün ve marş motorunun ücretsiz teşhisindeydim. Bu bir dehşet ve teşhis değil, buna teşhis bile denilemez!! Soruna genel olarak bir çözüm aramak bile istemediler, zaman, yakıt ve sinirlerimi harcadım. Gel diyorlar ve sonra .... Ayrılmadan önce, arabayı kendim test cihazıyla çalıştırdım, aküye baktım, aynı prosedürü bana uyguladım, hemen alternatörü tamir ettim!!sitede belirtilen her şey saçmalık!! Teşekkürler kahretsin !! Profesyonellerden oluşan bir ekip!!
Çabuk, profesyonelce, her şey iş başında. Ve çok önemli olan - insan faktörü👍. Tavsiye ederim!
(Jeneratör rölesinin değiştirilmesi + yeni bir akü. Eski batarya fiyatı hesaba kattı -25r)
İlk başta bu konuya döndüm ve şaşırdım.Müşteri odaklı servis istasyonu. Ustanın kibar olması, her sorunu çözmesi alışılmadık bir durumdur, arabamı tamir eden çilingir de "yakışıklı" dır. Arabanın uygun durumda daha fazla bakımı için bir sürü tavsiye verdik. Normal fiyatlar aldatmaz ve aldatmaz. Bu nadirdir.!
Şerefe!!!
Sonunda normal servis istasyonunu buldum!
Sevgili "yaşlı kadınımı" satıp satmayacağımı çoktan düşünmüştüm ve ustalar aslında onu hayata döndürdüler.
Teşekkür ederiz!!! Siz gerçek profesyonelsiniz!
Hız, bireysel yaklaşım, yedek parça seçimi ve oldukça uygun fiyatlar.
Özellikle müşteri ile iletişim kurma becerisine dikkat edeceğim.
Herkese tavsiye ederim! Arabanın yapısını pek anlamayan kızlar için bile )))
Sezon dışı lastik montajını istedim - bir haftalık kayıt
Yağı değiştirmek istedim - birkaç gün bekle
Çok fazla istihdamınız olması iyi bir şey, ancak lastik takılması ve yağ değişimi bu kadar uzun süre beklemeniz gereken işler değil.
Debriyajı değiştirmek için kaydolduk. Usta, gün içinde saat 18: 00'e kadar sorunsuz bir şekilde yapacağını söyledi (ona göre birkaç saat çalışacaktı).Arabayı saat 9: 00'da getirip verdiler. Saat 18: 15'te araba hazır değil, sarhoş bir çilingir serbestçe sigara içiyor. Daha ne kadar bekleyeceklerini sordular - 40 dakika, sonra 20, 20, 30, birkaç dakika daha. Saat 20: 00'de kimin ve neden bazı yedek parçaları getirip koşarak remzona götürdüğü belli değil. Ne olduğu sorulduğunda, kabloyu çekemeyiz. Saat 22: 00'de tüm çığlıklardan, yargılamalardan sonra, kavga etmeye bile tırmandıktan sonra arabayı verdiler. Debriyajı evet, değiştirdiler, AMA !!!!gerisini kırdık!!!! Ertesi gün başka bir servis istasyonuna geldik - şanzıman cıvataları ve içten yanmalı motor yeterli değil, aks mili kırıldı, motor yastığı söküldü, yeterli bağlantı elemanı yok, vites değiştirme kablosu sabitlenmedi - kabaca konuşursak, acil bir durumda. Usta suçu kabul etti, ancak müdür soruna barışçıl bir çözümü reddetti. Bu sharashkina ofisinden uzak durmanızı şiddetle tavsiye ederim
Yüz yere geri dönmek istiyorum! Ve sadece buraya dönüyoruz!
Hizmet birinci sınıftır, asla reddedilmezler ve her zaman yardımcı olurlar. Çok kibar personel. İş niteliksel ve zamanında yapılır.
Artılardan: Servise gitmek kolaydır, oldukça kibar bir resepsiyonisttir.
Eksileri: Sipariş üzerine yapılan işin açıkçası şişirilmiş emek yoğunluğu - (yapılan iş eyleminin yanı sıra), bilinmeyen bir nedenden dolayı asansör boşken bile arabayı hemen yapmaya başlamıyorlar, çilingirden niteliklerinden şüphe duymanızı sağlayan bir sürü anlaşılmaz soru var.
Bir kez gittim, karar verirsem kimseye tavsiyede bulunamam - saatlerce bekleyin ve çalışma sürecini izleyin.
Bulutlu ofis
Ekim 2018'de dağ uzmanları mevsimlik ayakkabı değiştirirken iki lastik basınç sensörüne zarar verdi. Her şeyi görevlilerden geri yüklemek zorunda kaldım. Parayı iade ettiler.
Ekim 2019'da lastiğe kaydolmak amacıyla Pavel adında bir ustabaşı aradım... Evet, evet.. Tabii ki.. Gelin. gelin... Sonuç olarak, belirlenen zamanda lastik tamircisi, kaydım hakkında hiçbir şey bilmediğini söyledi... Pavel telefonu çıkarmadı... Kısacası yine kaybedilen zaman...
İlk izlenimi en hoş şekilde bırakmadılar, ancak daha sonra düzeltildiler (servis istasyonu müdürünü bağladıktan sonra).
Elbette herkesin iş yerinde dezavantajları vardır, ancak burada arabayı tamir etmeye yönelik ilk girişim, işi 3 puandan fazla değerlendirmek için çok büyük bir yumruydu.