İyi günler! Sooooo vicdanlı kadın usta Svetlana'ya teşekkür etmek istiyorum, şimdi bunlardan çok azı var... Saçlarımı restore ettiği için ona çok teşekkür ederim. Bundan önce saçlarım çok yakılmıştı ve bu konuda hiçbir şey yapamadım. Sürekli vurgu yapıyorum.
Ve bu arada, hafif bir eli var, saçları zayıf büyüyorsa tavsiye ederim!
Ama salonu beğendim, dost canlısı ve güler yüzlü bir ekip
Her şey çok basit, tıpkı evde olduğu gibi. Geliyorsun, sana çay, kahve ve bir gülümsemen var. Eğer seninle sadece yürekten ve büyük bir samimiyetle bir şeyle ilgileniyorlarsa. Tırnak tasarım ustaları Anastasia ve Elena'ya çok teşekkür ederim🥰💖❤️😍👍👍👍⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Ulbolsyn tırnak stilisti ile manikür yaptım ve Balkan renkçisinin güzel sarışınını% 200 beğendim!!! Bu nedenle ben düzenli bir müşteriyim!!! Kendi işlerinin ustaları!!! Ayrı ofisler, steril ve her şey tek kullanımlık!!! Hoş ve samimi bir atmosfer!!!
Personelin kabalığına ve tamamen HİZMET eksikliğine dehşete kapıldım. Üç bölge için kupon aldım. Salona ulaşmam ve en yakın tarihe kaydolmam için muazzam çabalara mal olduğu gerçeğiyle başlayacağım. Usta zamanı yazdı, beni erken kabul etmenin bir yolu olup olmadığını sordum, cevap olumsuzdu, bunu anladım ve tartışmadım. Belirlenen zamanda salona geliyorum, burada bana yüksek tonlarda kaydın doğrulanmadığını VE BENİ kabul etmeyeceklerini söylüyorlar. Kaydın doğrulanıp doğrulanmadığını nasıl anlamalıydım? Usta neden bu soruyu netleştirmedi ya da en azından karışıklık için özür dilemedi? Yöneticinin beni başka bir tarihe kaydettirme taleplerine usta, görünüşe göre tamamen prensipten olumsuz yanıt verdi. Güzellik salonlarını düzenli olarak ziyaret etmeme rağmen, ilk kez ziyaretçilere ve işime karşı bu kadar ihmalkar bir tavırla karşılaşıyorum. Tabii ki buraya bir daha gelmeyeceğim ve arkadaşlarıma tavsiyede bulunmayacağım. Zamanınızı, paranızı ve sinirlerinizi korumak istiyorsanız bu yeri seçmenizi şiddetle tavsiye etmiyorum.
Usta, salonlarının sunduğu promosyonlara yanıt verdikleri için ziyaretçilere karşı bu tutuma izin veriyorsa, büyük olasılıkla bu promosyonların sonunda tüm müşteri, müşterilerle nasıl iletişim kuracağını bilen ve etik standartların varlığından haberdar olan ustalara dağılacaktır.
2 kez oradaydım, kestiler ve korkunç bir şekilde döşediler. Sağlıksız. Kocası saçlarını kestirmeye gitti, yıkamak yerine sprey şişesiyle püskürttüler, başını yıkamasını istedi, karşılığında çok fazla öfke duydu. Artık gitmiyoruz, burası evin yakınındaki en yakın salon.