09.03.2018. Mağazada,Merkez üssü, (Kherson şehri) bir cep telefonu satın aldım. Eve gelip dikkatlice kontrol ettikten sonra arızaları ortaya çıkardı. 12.03.2018. Mağazaya döndüğümde (daha önce yapamadım), değiştirmemi veya bana satılan arızalı ürün için parayı iade etmemi istedim. Satıcı beni yöneticiye gönderdi ve yönetici, sim'imi telefona taktıysam cevap verdi.Kartı zaten kullandım ve çekimim, belgelerim ve ambalajım olmasına rağmen telefonumda hasar olmamasına ve ticari bir görünüme sahip olmasına rağmen kategorik olarak değiştirmeyi reddettim. Telefonu mağazada tamamen kontrol etmenin bir yolu yoktur, satıcılar bunu kullanır, Merkez Üssü,diğer mağazalarda ürünler iki hafta dolmadan iade edilebilir veya değiştirilebilmesine rağmen.