Bu servis istasyonuna ilk kez bir ay önce ulaştım. Kia'mda jeneratörle ilgili bir sorun vardı, bu yüzden hiç kazığa düşmemek için en yakın istasyona gitmek önemliydi. Erkeklerin hızlı ve verimli bir şekilde çalışması hoş bir sürpriz oldu. Fırçaları değiştirdiler ve sorun çözüldü. Ancak geçen gün sürüş sırasında arabam önce panele birer birer çek vermeye başladı, ardından hidrolik direksiyonu da sıkıştı. Mucizevi bir şekilde yüz yüze döndüm ve KİA orada çoktan donmuştu. Tabii ki, aniden arabayı hemen incelemeye alamayacakları, iptal edilmezse önümüzdeki günler için tüm işlerin ve planların en azından ertelenmesi gerekeceği için çılgınca üzüldüm... AMA HAYIR))). Geçen sefer olduğu gibi - yönetici ile kibar, hoş bir iletişim. Doğrudan bir güven ve sakinlik dalgası: hepimiz göreceğiz ve sorunu çözeceğiz, derler ki endişelenmeyin. Hem müşteri hem de insan olarak erkeklerin sözünü tutmaları çok güzel. Elektrikçi sorunu buldu ve düzeltti. Ve çok yüksek fiyatlar yok, öngörülen tarifeler yok))). Genel olarak, içtenlikle minnettarlıkla, çalışma alanındaki en iyi dileklerimle, Erst Master'ın tüm ekibine. Son olarak Uruchya'da çalışanlara ve işlerinin kalitesine güvenebileceğiniz bir yer var!.
Mükemmel, hızlı ve kaliteli iş! Bmw'mdeki tüm egzoz sistemini değiştiriyorduk. Ortaya çıkan tüm zorluklarla mükemmel bir şekilde başa çıktılar. İnsanlar işlerini bildiklerinde iyidir! Fiyat etiketi kabul edilebilir!
Yeterli fiyatlar, özenli ustalar. Bir yıl boyunca arabayı sadece buraya sürüyorum. Kimin gösterilere ve bedava kahveye ihtiyacı var - görevlilere gidiyorsunuz. Burada her şey basit, pathos olmadan ama etkili bir şekilde. İş için ödeme yapın, kişi / saat için değil, bu yüzden zamanı geciktirmemeye çalışıyorlar. İş günü sona erdiyse, ancak her şeyin yapmayı başaramadıysa, sızlanmadan ve ek ücret ödemeden oyalanırlar. Hatırlanması gereken en önemli şey, ustalarla insanca iletişim kurmanız gerektiğidir ve size karşı aynı tutum olacaktır. Kartla ödeme yapmak her zaman mümkün değildir, bu yüzden bu noktayı göz önünde bulundurun.
Döndü ve pişman olmadı...
Yardımsever, profesyonel ve en önemlisi, "pahalı, zengin" bir araba servisi yetiştirmiyor. Her şey özünde, gereksiz çalışmalar yok, süreçte istişareler, çok yetkin, pratik tavsiye ve tavsiyeler yok.
İş gününden daha kısa sürede!! B9 Kabilesine tamamen hizmet verdiler
Z / Parçalar ve sarf malzemeleri en iyi fiyat / kalite oranına göre seçildi
İletişime geçeceğim ve hizmeti tavsiye edeceğim
Size iyi şanslar ))
Sanatçılar!!!! Bu yüz yılda 2 kez geldim, işi yapmadan önce, fiat punto 2 1999 için askıya alma yoluyla 1600 ruble saydık.Ben zaten el arabasını rafting yapmayı düşünüyordum. Bir yoldaşımı çağırmaya karar verdim
El arabamın onarımının çok fazla olup olmadığını sebat etmek için başka bir yüz soru daha var! Sonuç olarak, onarım bana 700 rubleye mal oldu. başka bir servis istasyonunda.
İncelemede Erstmaster'ı özetleyeceğim, usta dikkatsizce eşiği büktü, bana hidrolik direksiyonun sızdırdığını söylediler, ama bende yok️️ bu yüzden sonucu güvenilirlerden onarın!
Para çekmek için para kazanıyorlar ve bahse giriyorlar, nihai sonuçla ilgilenmiyorlar.
Memeleri çıkardılar, yıkandılar ve geri koydular gibi. Ne standın ne de kontrolün var. Ve sitede ve telefonda - enjektör için eksiksiz bir kompleks.
90'lı yıllarda bile böyle çalışmadılar.
Lütfen iletişime geçmeyin, tavsiye etmiyorum.
Yeterli fiyat etiketi, süreye göre çekilmiyorlar. Her şey yolunda giderdi, ancak cıvata dönmezse, bir öğütücü ile kesilecek ve beklemeye ve yenisini ödemeye zorlanacak. Doğru, birçok insan bunu yapıyor
Cumartesi günü bölgemde acil bir elektrikçiye ihtiyacım vardı. Zayıf bir mucize umuyordum, aradım ve oldu. Elleri ve başı olan zeki bir adam. Hızlı ve akıllıca. Teşekkür ederiz!
Henüz gelmedim ama bence buna değer mi?.. Telin diğer ucundaki adam açıkça bir yere acele ediyor, çarpıyor, 1.8 ford dizelindeki valf boşluklarını, örneğin enjektörleri sıkıştırmak için ayarlamadıklarını zorlukla anladı. İlk izlenim, hizmetin kalitesi konusunda endişe vericidir
Sonra oraya vardım. Arabadan ayrıldıktan sonra lastik basınç göstergesini bulamıyorum. Bu yüzden kabindeki şeyleri unutma
Bu servis istasyonunda bilgisayar teşhisi yaptılar. Hemen sorunların onarımını önerdiler. Sonrasında herhangi bir sorun yaşanmadı. Bir kereden fazla size hitap edeceğim!
Tesadüfen ortaya çıktı, hemen işe alındılar, süspansiyon yatağını değiştirdiler, iş hakkında şikayet yok.
Eksilerden: seçeneksiz en pahalı yedek parçayı önerdiler. İnternetteki fiyatı kontrol ettiğimde, yukarıdan perakende fiyatına 30 ruble (% 25) daha yapıştırıldığı ortaya çıktı.
İş için ucuza para ödememiş gibi görünüyor, öyleyse neden müşterileri yedek parçalarla donatıyorsunuz?
Frenleri yaptım. Görünüşe göre şikayet yoktu. Hafta boyunca bir el freni yapmaya gideceğim - eğer bu onların pervazı değilse, o zaman hizmet 5 işaretine layıktır.