Cumartesi günü sorun olana kadar her şey yolunda.Pazartesiden önce kimse size hiçbir şeyi tamir etmeyecek! Ve buna üç cevapları var!!!herkes Pazar günü tatil yapıyor!Ellerinde herhangi bir malzeme olmayabilirlerse, arızayı onarmak için ancak deponun kapalı olduğu ortaya çıkıyor ve yapabilecekleri hiçbir şey yok! Ve bu desteğin cevabındaki en belirleyici şey, sözleşmeye göre sorunu çözmek için 72 saatleri var!Bu yüzden asıl mesele, hafta sonunun başarılı olması ve siz onların yanında müşteriler olarak kesinlikle olmanızdır!!!
Kablo çalışmıyor. Ve nedenini bulmak için arayamıyoruz. Mesai saatleri içinde aramaya başladılar. Kull Center da cevap vermiyor. Vatsap'a yazdım. Sessizlik de öyle ...
İlk olarak, internet ile lem'den bahsetmedim ve bazen kandırdım, ancak genel olarak her şey yolunda ve sonra ödemeden 20 gün geçmemiş olmasına rağmen hesabı bloke ettiler.. Destek hizmetinin web sitesi yanıt vermiyor, sadece tekrar ağlamayı teklif ediyorlar..Ama merak ediyorum, bir ay bile geçmediyse ne için ödeme yapacağımı merak ediyorum