Müşterilere karşı kaba bir tutum. Avrasya Bankasından kredi başvurusunun onaylandığını söyleyen bir telefon aldım, bankanın en yakın şubesine gelin. Puşkin'e geldim. Yönetici, Call Centr'ın yöneticilerinin söylediği her şeye inanmaya gerek olmadığını kaba bir şekilde söyleyerek bana nahoş davrandı, sonuç olarak ruh hali bozuldu.
Yöneticiler çok zayıflar birçok çalışma kuralını bilmiyorlar, normal ve açık bir şekilde açıklayamıyorlar, hoşuna giden tek şey bu şubenin kıdemli yöneticisinin çalışmasıydı, adam her şeyi çok akıllı ve anlaşılır bir şekilde kavradı ve bizim durumumuzda nasıl doğru yapılacağını söyledi ona çok teşekkür ederim❤
Terminal para yiyor çek vermiyor ekran sönüyor. Para hiçbir zaman 30.500 tenge ulaşmadı. Kol merkezini aradılar, şubeye gitmelerini söylediler, şubede ise kol merkezine tek kelimeyle dönünce bizi kandırdılar. Ben engelli bir 2 grup sadık müşteriyim. Paramdan kimse sorumlu değil, bana ne yapabileceğimizi söylüyorlar. Bugünden sonra kendimi sadece dehşete kapılmış hissettim! Tam bir karmaşa
İş gününde 3 saat zaman kaybettim. Benim sorum asla çözülmedi. Bu bankada inşa edilen süreçlere merhaba. Şube personeline karşı özellikle şikayet yok. Bu önemliyse, ben yerleşik değilim. Belki de ROK vatandaşları için her şey daha kolay ve hızlıdır.
Merhaba. Merhaba.Banka rahatlıkla ilgilenir, girişte 8 adet ATM vardır, bu nedenle ödemeler birkaç dakika sürer.Sorularınız için personel her zaman yardım edecek, kibar ve ihtiyatlı olacaktır.Böyle devam et!
İğrenç hizmet. Sakinlere kart verilmiyor, şubeye gönderiliyor, mini ofislerde de verilmiyor, saat 20: 00'ye kadar açık olan şubeye gönderiliyor, saat 18: 00'den itibaren her şey kapalı.