Sadece bir kabus, ilgilendikleri tek bir sorudan dolayı 3 kez gelmek zorunda kaldım ve yöneticilerin her biri gözlerini çırparak alışılmadık bir doğru cevap verdi ve çıktıda ortaya çıktığı gibi bana verdikleri doğru cevabı verdi
Rudny'deki şubeye bir çalışan arıyorlardı, ondan buraya gidip birkaç dakika oturup cevabı beklemek için geri dönmek zorunda kaldım. Böyle şakalardan sonra kabul etmediklerime bile sevindim.
İki kez iletişime geçtim, sooooo uzun hizmet!!! Modern dünyada zaman en değerli kaynaklardan biridir, burada müşterilerin zamanına değer vermezler. Yine bu mucize bankaya dönmem gerekti - SEO çalışırken yöneticiye canlı sırada duruyorsunuz, yönetim ortaklarına gitmek istemiyor, müşteri sorunlarını çözmek istemiyor. Müşteri odaklılık sıfır!!! Bu mucize bankayı atlayın
Tesadüfen bu bankanın müşterisi oldum, ancak hizmetleri 10 yıldan fazla bir süredir kullanıyorum. Genel olarak, bazı küçük şeyler dışında duygular olumludur. Hangi gerekli belgeden bahsettiğimiz her zaman net değildir - örneğin, bir IIN'YE ihtiyaç duyulduğunda, bir kimlik kartına ihtiyaç duyulduğunu söyleyebilirler ve bir kimlik belgesine ihtiyaç duyulduğunda, yalnızca yerleşik olmayan bir kişinin yabancı pasaportundan bahsedilebilir. Eh, swift emirlerinin tasarımında, hizmetin görünüşte çok talep görmemesi nedeniyle özellikler var. Ayrıca bankanın web sitesinde kartların yayınlanma tarihi ile ilgili gerçek yanlış bilgiler bulunmaktadır. Aslında başkentler hariç tüm şehirlerde, serbest bırakılma aciliyetine bakılmaksızın kartlar 10 gün önceden hazırlanır.
Bu bankanın az sayıda çalışanı nedeniyle sürekli olarak büyük kuyruklara sahip olması nedeniyle 3 puan. Şube yönetimi buna hiç dikkat edecek ve müşterilerinin zamanına değer verecek mi?
Siteye girdim *** çok fazla numara var ve dahası her numarayı aradım ve herkes meşgul ve burada bir numara bekliyor, hala çalışıyor yasal olanlar çok iyi giyiniyor, daha da iyi diyorlar kredi departmanına 6 dakika bekledim ve operatörün şerefe sanırım bir soru soruyorum transfer çağrısını kartlara taktıklarını söylüyorlar sanırım sonuna kadar bitireceğim ve burada operatörler meşgul olduğu için kızgınlık kırılıyor alt kısım tam dip banka değil, nasıl doğru söyleyeceğimi bilmiyorum bu sadece cehennem mi yoksa büyülü bir daire mi
Tahsilatçılar yüzünden kuyruğun engellenmesi olmasaydı 5 yıldız olurdu, sırada oturup tahsilatçılar dışarı çıkmayı bekliyorsan, güvenlik görevlisi hepimiz salona çıkıyoruz.Tabii ki bankalara çok fazla gitmedim, ama kasada sırada beklediğim ilk yer onlar değil, ama ilk karşılaştığım zaman bu..ilk defa ne alakası yok 🤷🏼♂️
Yöneticilere çok kötü davranıyorlar, birinden yardım edemiyorlar. Bu yüzden büyük kuyruklar var. Az yer var.
Orijinalini göster · Русский
Alks Arkh
6. seviye şehir uzmanı
26 Temmuz 2022
Banka kartını "açıyordum"
müfettişler kıdemli yönetici yerine çalışıyor
kesinlikle kaba davranış
Paspassız yazıyorum ama bankadan çıkana kadar müşterilere ne kadar kötü davranıldığını bile anlamadım