Geri çağırma, belirli bir şubeye değil, genel olarak kuruluşa atıfta bulunur. "Cari Hesaplar/Cari Ödeme Kartları/ Kredi Kartları" yönünde yetersiz destek personeli. Destek personeli, banka müşterileri ile iletişim kurmak için eğitilmemiştir. Kredi / taksit alırken, banka temsilcisi Smart Banka'nın kredi / taksit ödemelerinde finansal akışları kontrol etmesinin dezavantajlarından bahsetmedi.
Korkunç hizmet, Khairulin'in kıdemli müdürü bankacılık konularında yetkin değil. Özellikle, üçüncü hafta yolda fazla ödemeyi "aktarma" olasılığından bahsediyorduk ve sorun hala çözülüyor. Daha doğrusu, "transfer" ancak Almatı Bankası'nın ana şubesine yapılan çağrıdan sonraki ikinci haftanın sonunda, şimdi kartın kapatıldığını onaylayacakları üçüncü haftayı beklerken yapıldı. Sonuç: sorularınız ortaya çıktı - önce Almatı'daki çağrı merkezini arayın ve sonra "anlayışlı" olarak Nur-Sultan'ın banka şubesine gidin.
Orijinalini göster · Русский
1
buur007
9. seviye şehir uzmanı
4 Haziran 2023
Her zaman ışıkla ilgili bazı sorunlar internetle ilgili, hemen kafanıza gitmek daha iyidir.