Müşteriye karşı bu tutuma kızgınım. TV için bir dolap sipariş ettim, 16'sında ödedim. Akşam saat 6'dan sonra teslimatın benim için uygun olacağı konusunda önceden uyardım. Teslimat ve montaj 26'sında olmalıydı. Ne önceden ne de bu gün kimse benimle iletişime geçmedi. 26'sının akşamı, teslimatın bir sonraki ayın 1'ine "ertelendiğini" söyleyen satıcıyı kendim aradım. Bununla daha da uzlaştım. 29'unun ilerleyen saatlerinde teslimat hakkında benimle iletişime geçildi ve öğle yemeğinde teslimatın 1'inde olacağını söylediler ki bu benim için uygun değildi. Başka bir güne aktarma seçeneği önerildi, ancak aynı zamanda yine benim için kabul edilemez. Sonuç olarak salona gittim, para iadesi için başvuruyu bıraktım. Gelecekte bu salonda bir şeyler satın alma arzusu yok.