50/50. Mağazada, tüm bu idili bozan bir Galina'ya (İtalyanca) ek olarak normal personel var. Kasiyerin görevleri alıcılarla iletişim kurmayı içerir, banal "merhaba" demek o kadar da zor değildir. Ve "galina" her seferinde kibarca merhaba dememe ve hoşçakal dememe rağmen neredeyse kasıtlı olarak beni kesinlikle görmezden geliyor. Aynı zamanda, biriyle evet sohbet ediyor. İnsanlara karşı ihmalinin neyle bağlantılı olduğunu anlamıyorum? Kasiyer neden kiminle merhaba demeyi seçip kiminle konuşmayacağını, bunu saklamadan bile seçmiyor? Yorulduğunu söyleyen argümanlar işe yaramıyor. Ruh hali ne olursa olsun, her an kaba davranıyor.Büyük kuyruklara rağmen, sadece bir bilet gişesi çalışıyor, diğer kasiyerleri çağırma isteği üzerine üzülüyorlar. Memnun değilim.
Pekala, dükkan böyle. Genellikle yoğun saatlerde, yani insanlar işten ayrıldığında, bir bilet gişesi çalışır durumda. İkinci kasiyere ulaşmak büyük bir sorundur. Çok uzun bir süre terminaller yalnızca "seçilmiş" kartlarla çalıştı. Kasiyerler kaba davranıyor. Sıranın büyük olduğu iddiasına cevap şudur: »Hiçbir şey, durun." Genel olarak, oraya gereksiz yere gitmemeye çalışıyorum.