50/50. Mağazada, tüm bu idili bozan bir Galina'ya (İtalyanca) ek olarak normal personel var. Kasiyerin görevleri alıcılarla iletişim kurmayı içerir, banal "merhaba" demek o kadar da zor değildir. Ve "galina" her seferinde kibarca merhaba dememe ve hoşçakal dememe rağmen neredeyse kasıtlı olarak beni kesinlikle görmezden geliyor. Aynı zamanda, biriyle evet sohbet ediyor. İnsanlara karşı ihmalinin neyle bağlantılı olduğunu anlamıyorum? Kasiyer neden kiminle merhaba demeyi seçip kiminle konuşmayacağını, bunu saklamadan bile seçmiyor? Yorulduğunu söyleyen argümanlar işe yaramıyor. Ruh hali ne olursa olsun, her an kaba davranıyor.Büyük kuyruklara rağmen, sadece bir bilet gişesi çalışıyor, diğer kasiyerleri çağırma isteği üzerine üzülüyorlar. Memnun değilim.
Pekala, dükkan böyle. Genellikle yoğun saatlerde, yani insanlar işten ayrıldığında, bir bilet gişesi çalışır durumda. İkinci kasiyere ulaşmak büyük bir sorundur. Çok uzun bir süre terminaller yalnızca "seçilmiş" kartlarla çalıştı. Kasiyerler kaba davranıyor. Sıranın büyük olduğu iddiasına cevap şudur: »Hiçbir şey, durun." Genel olarak, oraya gereksiz yere gitmemeye çalışıyorum.
Korkunç bir dükkan, pis kokulu, kurumuş sebzeler - kural olarak, sümüklü salatalıklar. Çok kibar olmayan kasiyerler
MOPRa bölgesindeki tüm mağazalardan en son bu mağazaya gideceğim
Kasada mağazada sürekli kuyruklar var. Raflarda, özellikle süt ürünleri söz konusu olduğunda, genellikle süresi dolmuş ürünler bulunur. Aralık ortalamanın altında.
Zayıf bir seçim, birkaç kez son kullanma tarihi geçmiş sütle karşılaştım
Orijinalini göster · Русский
1
Юрий Яковлев
11. seviye şehir uzmanı
4 Haziran 2024
Karanlık dükkan. Kasiyer sıkıntısı nedeniyle genellikle kasiyere giden büyük kuyruklar vardır. Uygunsuz kasalar, hesaplamadan önce malları sergilemek için çok az yer var.
Evin yanındaki dükkan, başka neye ihtiyacınız var, seçilecek iyi bir şey yok, normallerin fena değil. Yakınlarda 4 mağazanın daha onur çemberini geçip satın alması şartıyla, içinde ihtiyacınız olan her şeyi de satın aldım.