Mağaza tüketicilerine saygı duymuyor, meyveler, sebzeler iyiler arasında çürümüş durumda, birçoğu fiyat etiketlerinde bulunanlara karşılık gelmiyor, indirim yazıyorlar, ancak aslında fiyat farklı, personelin tutumu iğrenç, herhangi bir söze kabalıkla cevap veriyorlar, uygun işaretleri olmayan ve karakteristik bir kokuya sahip çok fazla mal var, acilen San'a ihtiyacınız var.istasyon ve yakın gelecekte orada olacağını düşünüyorum!!!İnsanlara bu şekilde nasıl davranılabilir?
Kendi Euroopt düzeyindeki pazarınızın ikamet ettiğiniz yerde, tabiri caizse yürüme mesafesinde olması harikadır. Tüketici sepetinin tüm ana hattı temsil edilmektedir
Dükkan büyük ama personel korkunç. Sağlıksız koşullarda kümes hayvanlarının soğutulmasına tanık oldum. Evet, kokunun geçerliliği açısından nasıl kontrol edildikleri bile, hoşuna gitmeyen şeyleri projeye koydular ve gerisini yaymaya devam ettiler.
Eksi odada, etrafta dolaşmanız ve her şeyin nerede olduğunu aramanız gerekir.
Orijinalini göster · Русский
Александр Чепа
22. seviye şehir uzmanı
11 Mayıs
Birkaç kez uğradım, şikayet yok, self servis bilet gişesi çalışıyor, elbette hipermarketteki ile aynı olmasa da seçim harika. Yakındaki otopark büyüktür.
Peki, bir mağaza olarak, prensip olarak, bir mağaza olarak, birkaç kez uğradık ve her seferinde kapıları açarken anlaşılmaz bir koku aldık. Bir gişe genellikle nasıl çalışır ve tüm bunlar çok çok çok yavaş gerçekleşir. Kasiyer, genç bir kızın alıcılara hizmet ederken cep telefonundan sık sık dikkati dağılmıştı. Peki, yani sıradan bir mağaza.