Personel için korkunç hizmet, bugün çalışan kasiyerin kız arkadaşım bana (saat 13: 30'da), maalesef adını bilmiyorum, karanlık ve genç görünüyor, sen başvurdun ve hostese parayı iade etmeyi talep ettin, gülümsedi ve son derece kendine güvenerek davrandın, bana yabancı bir isimle seslendim, bu birkaç ay önceydi, ama özür dilemediği ve hala ziyaretçilere karşı da kaba davrandığı için hala sessiz kalamam, yanıldığını anlıyorum ama sanırım yine de müşterilerle böyle iletişim kurma hakkına sahip değildim. Keşke beni karıştırdığı kişi ben olsaydım.
Sürekli kuyruklar, çünkü kasalarda yeterli çalışan yok (henüz self servis bilet gişesi yok).Mallar genellikle küçük.Ona mipiEvroopt adını vermesi gerekiyor!!!Tek artı, bu personele, orada mutlu olan tek şey🤷♂️Bu nedenle bir değil, üç!!!