Alıcıya saygı 0
Her gelmediğimde, her zaman bazı sorunlar var, o zaman bir bilet gişesi çalışıyor, sonra tuvalet 2-4 saat kapalı, alıcıya oy veriliyor. Anladığım kadarıyla kıdemli kasiyer, tuvaletin neden çalışmadığı sorusuna bana cevap verdiler, ama ne yapacağım, üzerinde rozet yoktu, bu da benden bir açıklama. Yelsk bölgesinin tamamı için büyük bir mağaza ve müşterilere karşı bu tutum. Umarım insanlara doğru şekilde hizmet vermeyi ve alıcılarla çalışmayı öğretmek için Minsk'ten bir kontrol gelecek
Keşke pizza hazırlığının bugün 19.01.24'te olduğu gibi 17: 30'a kadar değil, saat 20: 00'ye kadar olmasını isterdim. Ve özellikle Cuma ve hafta sonları. Şehirde zaten kimse onu hazırlamıyor. İşten euroopt'a giriyorsunuz, ama her şey orada... Ve tabii ki, pizza hazırlayan personel de pişirmeye gerektiği gibi davranmak ister. Aksi takdirde, bir vardiya lezzetli pişiriyor, ikincisi ise korkunç, her zaman yanmış pizzalar pişiriyor. Böyle bir mağaza ama sıradan bir genel mağazaya dönüşüyor. Ayrıca telefonla belirli bir süre pizza sipariş edebilmeyi de isterim.
Servis personelinin görünümü hakkında yazmak istiyorum.Kızlar kasiyerler düzensiz görünüyor! Eskiden herkesin üniformaları vardı, herkes cana yakın, bakımlı idi.Ne kadar uzak olursa, her şey o kadar üzücü olur.Personel değişiyor.Geçen gün sırada dururken tabloyu izledim.Self servis kasiyerlerin yanındaki kasiyer bulutların arasında bükülmüş ve kemirerek oturuyordu!!! tırnaklar.Şoktaydım.Mağazaya geldiğimde, kirli kafalı ve tırnakları çiğnenmiş değil, temiz çalışanları görmeyi çok isterim.