Küçük bir kasaba için güzel bir mağaza. Ürün yelpazesi geniş, satıcılar misafirperver. Yine de tüm kasalar çalışsaydı, ancak her üç alıcıdan biri ücretsiz olarak alışveriş yapardı - fiyatı olmazdı)) Yakınlarda bir ATM, orman vardı... Tavsiye ederim!
Güzel bir mağaza, ancak ürün yelpazesini beğenmedim, fiyatlar da pahalı. Ama genel olarak gidecek. Neden hiç alkolsüz bira olmadığını anlamadığım tek şey 🤦♂️️️
Dükkan büyük. Balık ve etten pratik olarak başka seçenek yoktur. Self servis kasalar sağlanır, ancak bazen alkol ve sigara alırken operatörün çok uzun süre beklemesi gerekir. Yutturmaca döneminde çok az açık bilet gişesi vardır. Ve böylece, tüm mağazalar gibi - Sadece para olsaydı. Normal mağaza.
Çok az seçimle çok fazla nadasa bırakılmış sebze var, sığır eti yok, aksi takdirde olumlu, iyi bir alkollü içecek seçimi olduğunu düşünüyorum. Bir şey eksik, kendi çipiniz yok!
Yine de, bu başlangıçta daha düşük bir fiyata iyi ürünler öneren bir mağazadır.Çok fazla indirim ve promosyon vardı, mallar daha çeşitliydi.Şimdi satış tarihlerinin katılaştığı fiyat için bir yarış var.Doğru, kasada uzun süre sıraya girmeyi kolaylaştırdılar.Self servis kasiyer ve hesaplamada her zaman yardım sağlamaya hazır bir çalışan
Otopark büyüktür, personel size nazikçe belirli bir ürünün nerede olduğunu gösterecektir. Yiyecekler taze, örneğin ekmek neredeyse her zaman günlük yükteydi
Uygun park yeri. Düşük fiyatlar. Self servis kasiyerler.Çeşitli promosyonlar.Hoş bir persanal. Taze hamur işleri. Malların büyük bir değeri. Her şeyden önce kötü bir süpermarket değil
Yürüme mesafesinde uygun bir mağaza. Ben doğum izninde bir anneyim ve bir bebek arabasıyla mağazadaki rampalara tırmanmak her zaman uygun değildir. Euroopt uygun seyahat. Hiçbir yere tırmanmaya gerek yok. Neredeyse her zaman ihtiyacım olan tavar raflarda. Farklı dükkanlarda koşmaya gerek yok. Güler yüzlü personel. Elbette pervazlar var, onsuz değil. Ama genel olarak fena değil.
3 yıldız bile olsa, Euroopt mağazaları açıldıklarında fiyat faktöründe, yönetimin davranış kültüründe, satıcılarda farklılık gösterdiyse, şu anda tüm bunlar kayboldu. Bir dizi ürün ve malın fiyatları, tüketici operasyon mağazalarından daha yüksektir, bu, Avrupa Ticaretinin hem ağı genişleterek hem de Hit, İsveç Kirazı vb. Gibi ek alt ağ yapılarının tanıtılmasıyla piyasayı tekeline alma girişiminden kaynaklanmaktadır. Asıl mesele brüt ciro ve kar elde etmek değil, kar elde etmektir.....