Uzun zamandır böyle kaba bir hizmet görmedim. İlk defa Avrupa postanesi aracılığıyla sipariş verdim ve buradaki servis bir kez daha sipariş verme arzusunu geri aldı. Sıra yok, insan yok, bence daha nazik olmak mümkün
Anlaşılır bir cevap vermeyi bilmeyen, sözünü kesen ve kesinlikle nasıl konuşulacağını bilmeyen kaba bir çalışan. Haloperidolün yatmasına izin verin ve müşterilere zarar vermeyin.
Mükemmel bir departman, kızlar işlerini biliyorlar ve 100'ün tamamı için yapıyorlar, pratik olarak kuyruk yok, kibar olanlar Catherine kızlarına özel teşekkürlerine her zaman yardımcı olacak ve açıklayacaklar.
Malları göndermeye geldim, çalışan bana paketimi kabul etmeyeceğini bildirdi. Kırılgan olduğu için
Dizüstü bilgisayarı kutuya gönderin, ayrıca içinde karton bulunan ek bir kutu istiyorum.
Böyle şeyleri bir kereden fazla gönderdim, hiç soru sorulmadı .
Belarus'taki en kötü teslimat hizmeti.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
O
Odd_Error
9. seviye şehir uzmanı
3 Ekim 2023
Bu departmana çok sık geliyorum, arılar gibi kızlar, herhangi bir konuda bilgi veriyorlar, kaliteli posta hizmetleri veriyorlar, tabiri caizse rahatlığı koruyorlar) gülümsüyorlar ve neşelendiriyorlar, hiçbir zaman şikayet ve yanlış anlaşılma olmadı. Neredeyse hiç kuyruk yok, çünkü tüm işler hızlı bir şekilde yapılıyor.
Bölüm numarası 165, Minsk, Burdeyno Caddesi, 6B (Alışveriş merkezi TOP)
Diğer bölümlerle çalışma deneyimim var, onlar hakkında gurur verici bir şey yazamıyorum.
Ve iş yerinde, IP olarak neredeyse her gün birçok paket gönderdiğim 165 şubedir. Kadın çalışanların mevcut kadrosundan çok memnunuz, her şeyi çok hızlı, net ve gülümsemeyle yapıyorlar, asla sıra yok, örnek çalışanlar!
Bayan çalışanların verimli çalışmaya teşvik etmeye devam etmeleri için maddi olarak ödül vermenizi rica ediyorum, bu da müşterilerimiz olarak bizim için de iyi olacak. Ancak broşür dağıtmama primini mahrum bıraktığım için, bu bilgileri şahsen birçok kez gördüm ve not aldım: sitede paketler hazırladığımda, her seferinde bölümdeki monitörde, instagram reklamlarında, hem tüzel kişiliğe hem de kişisel e-postaya e-posta gönderirken, neden daha fazla? Bu, çok müdahaleci reklamları andırıyor ve psikolojik olarak beyinde "spam" bölümüne geçiyor, lütfen bu kadar spam göndermenize gerek yok, ben sadece bir insan olarak fikrimi ifade ettim. Ve ikramiyelerin yoksun bırakılması hakkında: Belposta'nın 2014'ten beri birlikte çalıştığımız iş şubesinin yönetimi böyle bir kısıtlamayı seçti, sonuç olarak kompozisyon her altı ayda bir değişiyor, profesyonellik sıfır, çalışanın gönderilmemiş paketlerinin dağları kötü, sakince karar verip çalışmak imkansız. Sonuç olarak, Avrupa Postası 10'a...Belposta için A gününde 15 paket 1..2 adet.
Çalışana çok teşekkür ederim (maalesef ismine bakmadım), hızlı çalışıyor, net, güvenilir bir şekilde bilgilendiriyor. Ve en önemlisi- yüke rağmen kibar. Çalışana ödül verin, hak etti.Böyle stresli koşullarda, kibarca, gülümseyerek çalışmak. 5 yıldız
Bir keresinde yazıcı burada çalışmadı ve paketi başka bir şubeye göndermek zorunda kaldığım için gitmek zorunda kaldım. Diğer tüm zamanlar her şey harikaydı
Bu şubenin çalışmalarından memnunum. Kız hızlı çalışıyor, kibar. Birkaç kişi varken öğle yemeği yemeden çalıştılar. Ve Avrupa postanesinin kendisinin çalışması- her yerde olduğu gibi, tüm dezavantajlarla birlikte.
Hastalandı ve kocasına pasaportunu verdi ve ozon'a sipariş numaralarını söyledi. Siparişi vermediler!!! 1/30/22 idi. Saat 16:00'da. Neden geri veremedim?
Korkunç hizmet! Paketler kaybediliyor!! Teslimat haftası !!!! Uygulanan paradan hemen para vermiyorlar!!! Sadece korkunç! Hizmet değil!!! Kimseye tavsiye etmiyorum, etrafından dolaşın!!!!