30 Nisan'da telefon yazılımını güncelledim, yeniden başlatma anında bayıldım ve yaşam belirtisi göstermedim. Onarım için bu organizasyona getirdim, her şeyi 40 dakika yürüyüşe çıkaracaklarını söylediler, 40 dakika sonra geliyorum, standart olmayan bir durumum olduğunu ve 2 Mayıs'a kadar bırakmam gerektiğini söylüyorlar, onunla bir şeyler yapmaya çalışacaklar, fiyat 60 ruble olarak belirlendi. Tamam, kabul ettim, bıraktım. Zaman geçtikten sonra, aradılar, anakartın değiştirilmesi gerektiğini söylediler, stokta değiller, sipariş vermeleri gerekiyor, bir hafta içinde her şeyi yapacaklar, fiyat şimdiden 100 ruble seviyesine yükseldi. İyi haberlerle arana kadar bekledim, ancak hiçbir çağrı olmadı, sonuç olarak 13 Mayıs'ta kendim aramaya dayanamadım, tedarikçilerin anakartlarının olmadığını, kimsenin zamanında ne kadar bekleyeceğini bilmediğini ve fiyatının zaten bilinmediğini söylüyorlar. Telefonu almaya karar veriyorum, artık onların saçma sapan saçmalıklarını dinlemek için sabır yok. Telefonlarda başka onarımlar buluyorum, oraya arıyorum sorunu anlatıyorum, cihazımın bu organizasyonda iki haftalık yatma durumundan bahsediyorum, bana ücretin değiştirilmesine gerek olmadığını, birkaç saat çalışacağımı söylüyorlar. Telefonu alıyorum, tamir için koşuyorum, söküyorlar, sım kart yuvasını çıkarıyorlar ama ben almamış olmama rağmen orada değiller, unuttum ve bana vermediler. Bu onarımın acısına geri dönüyorum, orada bana sım kartları aldığımı söylüyorlar, bana verdiler, ama hayır. Geri dönüyorum, telefonum neredeyse hazır, bağlantıyı kontrol etmek için wi-fi'ye bağlıyoruz, ilk onarımda wi-fi bağlantısından sorumlu bir modülün bana zarar verdiği ortaya çıkıyor, şimdi mesajı bayat bir şekilde okumak için modemin yanındaki odada oturmam gerekiyor , çünkü iki adımdan daha uzakta, wi-fi beni yakalamıyor, bu kuruluşun "iyi" çalışmaları için teşekkür ederim, ikinci kez onarıma gitmem, bu modülü tamir etmem gerektiği için. Siz bir yıldızı bile hak etmiyorsunuz
Çift delinme.
Telefon ekranı ölüyordu ama atölyede sihirli bir şekilde canlanıyordu. Bu tür ikinci ölümde telefonu tamir için verdim, Cuma, öğleden sonra. Telefon bütün hafta sonu yatıyordu ve görünüşe göre de açıldı. Kimse beni bilgilendirmedi, ustalar da ekranı değiştirmek için bir hizmet verilmedi.
Ve birkaç ay önce, aynı atölyede dizüstü bilgisayardaki klavye 80 ruble için değiştirildi. Bugün taşınıyoruz. Dizüstü bilgisayarı açma sorununun ikinci teşhisinde, sorunun kabloda değil, değiştirilen klavyede olduğu ortaya çıktı. Ve onu tekrar değiştirmemiz gerekiyor.
Teşekkürler, başka bir atölyeye döneceğim!
Burada cep telefonu yaptım, herkesin yedek parçaları uzun süre beklemesi gerekiyordu, vb.. Burada nasıl daha ucuz hale getirileceğini önerdiler, hızlı bir şekilde yedek parça getirdiler ve onarımlar yaptılar. Gerekirse buraya daha fazla döneceğim