Ödeme yöntemi:kapıda ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, sms ile, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme, online, QR kod, kredi kartı ile ödeme
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Bu mağazadan gözlük aldım. Tamamen aynı - yeni durumda olmaları koşuluyla, benim için uygun olmadıklarını anlarsam, satın aldığım gözlükleri ne kadar sürede iade edebileceğim ilginç hale geldi. Çalışana, mağazadayken bile görülemeyen, «gözlük ve lensler değiştirilemez ve iade edilemez» yazan bir işaret aldığını sordum. Mağazaya girerken hemen görülebilseydi, bu bilgiyi saklasalardı iyi olurdu. Ayrıca Özbekistan Cumhuriyeti «Tüketicinin Korunması Hakkında" Kanununun 18. maddesine göre gözlük, satın alma tarihinden itibaren 10 gün sonra iade edilebilir. Bu bilgiyi, sadece gülümsediği ve omuz silktiği bir çalışana anlattım. Sevgili üstleriniz, ya Özbekistan yasalarına göre çalışıyorsunuz ya da hiç çalışmıyorsunuz. Başka bir tane verilmedi. Bu plakaya tam olarak polise başvuru yazılana ve Tüketiciyi Koruma Derneği'ne şikayette bulunulana kadar sahipsiniz. İcat edilmiş mağaza kurallarınızı mümkün olan en kısa sürede kendiniz gözden geçirmeniz, daha sonra para cezalarıyla temizlemektense daha iyidir.