İyi dekore edilmiş salon, lezzetli mutfak, iyi hizmet. İğrenç canlı müzik. Bu müzik tüm deneyimi mahvetti. Gelip onlardan diskoyu açmalarını istemek istedim.
Harika bir ziyafet salonu. Düğün kutlaması için geniş oda. Güzel tasarım, video ve fotoğraf göstermek için iki büyük ekran. Lezzetli yemeklerin iyi servis edilmesi.
Ресторан керемет ,Ен унаганы даяшылардын кызмети оте кушти болды ,биз Кыз узату тойына келгенбиз ,куда болып ,айырыкша Рахмет Балнур кызымызга даяшы болып жумыс жасаган,оте жауапты ,жылдам, адеми,таза коп коп Рахмет кызмет кушти
Тамактарыда тамаша дамди
РАХМЕТ
Mutfak lezzetli. Salon ve dekorasyon güzel. Harika bir sunucumuz ve dj'imiz ve muhteşem bir gösteri programımız vardı.
Ancak personel arzulanan çok şey bırakıyor. Özellikle garsonlar genellikle katildir! İnsanları sokaktan çekip garson kılığına girmiş gibi görünüyor. Şaka yapmıyorum, aşağıyı okuyun:
1. Rozetsiz. Nasıl ele alınacağı belli değil.
2. Konuşurken, menü seçenekleri sunarken müşteriye değil yanlara bakarlar.
3. Ziyafet sırasında, masada yer açmak için doğrudan müşterilerin yanında, aynı salataları bir tabağa atıyorlar.
4. Vakaların% 70'inde, bir bardağı doldurmanın veya plakayı değiştirmenin ne zaman gerekli olduğunu görmüyorlar.
5. Vakaların bu kadar yüzdesinde garson, kendisine atandığı masanın müşterileri tarafından çağrılabileceğinden emin olmaz, ayakta durup yanlara bakar. Yani Garsonu çekmek için onu 5 defaya kadar çağırmaya çalışmak zorunda kaldık (Yuvarlak masada Gogol'un ruhunu garsondan daha hızlı çağıracağımız izlenimliydi).
6. Başlangıçta garson içecek teklif etti "Su, meyve suyu, gazlı içecekler mi?". Aperitif ve içilmesi için bir içecek sunduğunu varsayarak (olduğu gibi), kaç şekilde alkış verilmediğini meyve suyunu seçtim. Garson suyu bir kadeh şaraba döktü. Tamam, sanırım şimdi bayramın başlamasıyla birlikte alkolik bir menü sunacak ve suyunu kaldıracak. Ama hayır. Masamıza herkese ilk içkileri döktü, likörü atladı. Masamızda bir şey vardı (!) Çocuk menüsü ve onu herkese genişletti (12 yaşındaki çocuğu saymadan 22-35 yaş arası insanlar masada oturmuş olsalar da). Ziyafetin ortasında, görünüşe göre 21 yaşın üzerindeki insanların masada olduğu konusunda bilgilendirildi ve oldukça gerginleşirken ve kekelerken (bundan önce ona böyle bir şey gözlenmemişken) içki sunmak için acele etti.
7. Tabağı değiştirirken, garson müşterinin arkasında durmuyordu, ancak komşu müşterinin üzerinden uzanıyordu (öncelikle onu rahatsız ediyordu), beceriksizce temiz bir tabak koyarken, müşterinin bardağının yarısını doldurmayı başardı (tanrı'ya şükür müşteriye değil, masanın ortasına doğru, ikincisi).
8. Temiz cihazları temiz bir tabağa getirmediler (üçüncüsü bu).
9. Devrilen kadeh değiştirilmedi (!!!), ama sadece yerine koydular (!). Müşterinin öfkeli görüşüne göre garson bu bardağı aldı... VE ONU bir içkiyle tamamladım! Öfkeyi ifade etmek için kelimeler yeterli değil!!!
10. Ve kız garsonlardan etkinlikten kalan pastayı dikkatlice katlamalarını istediklerinde, tasarımcı pastasını canlı bir şekilde kırarak, onu "kontun kalıntıları" şeklinde bir kek tabağına katlayarak sıkıştırdılar. Sorumuza göre, "Onu bizim için bu şekilde mi topluyorsunuz?", onu gerçekten vikikaynak için topladıkları izlenimi ne kadar fazlaydı, müşteriler için pastayı nasıl toplayacaklarını bilmediklerini söylediler. Doğal olarak, bu pahalı tasarımcı pastasının "yığınını" bıraktık.
Hizmet personelinin tutumu, kuruluş izlenimini bozdu. Personel, kesinlikle eğitilmesi gerekiyor. Müşteri hizmetleri teorisini öğretin (temelleri bile bilmiyorlar!). Yeni başlayanları pratikte eğitilmeleri için profesyonellere atayın.
Şu anda, mekanı kimseye tavsiye edemem, olayla ilgili izleniminizi ne kadar açık bir şekilde bozacaksınız.
Umarım kurum yönetimi bu incelemeyi okuyacak ve müşteri hizmetlerinin kalitesini iyileştirmek için önlemler alacaktır.
Herkese barış ve iyilik için!
Orijinalini göster · Русский
2
Строительная К.
21. seviye şehir uzmanı
8 Temmuz 2023
Düğüne geldim, arkadaşım kızıyla evlendi)))
Kutlamaları Farabi Hall'da kutladılar.
Kazak mutfağı benim için egzotik, ben Moskova'dan bir ziyaretçiyim.
Ama buna rağmen, yerel mutfağı çok beğendim)) samsa muhteşem, ince puf böreği, narin, çok fazla dolgu var))
Beshbarmak'ın yerel lezzetini denedim, hemen aşık oldum, çok unutulmaz bir yemek))
Avrupa mutfağı da servis edildi, kırmızı havyarlı soslu somon, her şey harikaydı!
Meyveler taze ve lezzetlidir))
Yemeklerin teatral bir eylem olarak sunulması))
Hizmet mükemmel))
Akşamın sonunda garsonlar tüm yiyecekleri paketlediler, kutulara koydular ve akşam sahiplerine arabaya götürdüler))
Ve salonun yöneticisinin tavsiye ettiği ustabaşının mükemmel çalışmasını kutlamak istiyorum.
Harika bir yerde unutulmaz bir akşamdı!
Gerçek dışı izlenimler için Farabi hall'a teşekkür ederim)))